اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند مطرح کرد

هفته بسیج یادآور سال‌های ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: هفته بسیج یادآور سال‌های ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان است.

هفته بسیج یادآور سال‌های ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صفرعلی اسماعیلی امشب در مراسم افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی و مشاغل خانگی حلقه‌های صالحین پایگاه عصمت بیرجند، اظهار داشت: هفته بسیج متعلق به همه است.

وی ادامه داد: بسیج تنها تشکیلاتی است که به فرمان امام شکل گرفته است و همه مردم و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران را در بر می‌گیرد.

آمادگی پایگاه‌های بسیج برای ثبت‌‌نام متقاضیان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه هفته بسیج یادآور سال‌های ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان است، تصریح کرد: به ویژه این‌که هفته بسیج امسال با دیدار فرمانده‌هان بسیجی با مقام معظم رهبری همزمان شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: این همزمانی سبب شده است که هفته بسیج امسال حال و هوای دیگری گرفته و یک احساس ایجاد آمادگی در جامعه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه حجم عضویت در بسیج در این هفته بسیار افزایش یافته است، افزود: تمامی پایگاه‌های بسیج برای جذب حداکثری آماده شده‌اند تا پاسخگوی ثبت‎نام متقاضیان باشند.

شرکت 200 حلقه صالحین در گرد‌همایی حلقه‌های صالحین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اذعان داشت: امروز پایگاه‌های بسیج در همه سطوح جامعه از جمله مساجد در سطح محلات، مدارس، دانشگاه‌ها، شهر و روستا و قشرهای مختلف مانند پزشکان، مهندسان، مداحان، طلاب و مابقی اقشار گسترش پیدا کرده است.

اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در بیرجند گفت: در هفته بسیج امسال برنامه‌های زیادی برگزار شد که گرد‌همایی حلقه‌های صالحین در نماز جمعه یکی از برنامه‌های محوری این هفته بود.

وی متذکر شد: در این گرد‌همایی 200 حلقه صالحین به ویژه از قشر جوان و نوجوان شرکت کردند.

گرد‌همایی میثاق صالحین با ولایت در بیرجند برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند تربیت، تقویت بنیه فکری، اعتقادی و بصیرتی اقشار مختلف بسیج را یکی از هدف‌های تشکیل حلقه‌های صالحین عنوان کرد و افزود: حلقه‌های صالحین یکی از برنامه‌های بسیج است که امروز در میان اقشار مختلف جامعه جا افتاده است.

اسماعیلی یادآور شد: همچنین در سومین روز از هفته بسیج اجتماع باشکوه بسیجیان تحت عنوان گرد‌همایی میثاق صالحین با ولایت در مسجد جماران بیرجند برگزار شد که با استقبال زیادی مواجه شد.

وی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی را یکی از برنامه‌های هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها برشمرد و گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف آشنایی مردم با برنامه‌های بسیج و فعالیت‌های بسیج و به نوعی توانمندی اعضای بسیج در برنامه‌های جمعی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان این‌که برنامه‌ها در هفته بسیج ادامه دارد، خاطر نشان کرد: همچنین امروز بسیجیان از مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر بیرجند دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/69022/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول