اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 55 برنامه فرهنگی در هفته بسیج در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 55 برنامه فرهنگی در هفته بسیج در کنگان خبر داد.

اجرای 55 برنامه فرهنگی در هفته بسیج در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست فعالان فرهنگی دینی کنگان اظهار داشت: در هفته بسیج شاهد فعالیت‌های بسیار ارزشمند فرهنگی دینی در شهرها و روستاهای شهرستان هستیم.

وی از اجرای 55 برنامه فرهنگی در هفته بسیج در کنگان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در شهرها و روستاهای دشتستان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان به اهمیت بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجی فاتح قله‌های ایمان و معرفت است.

اهرمی با اشاره به سخنانی از امام خمینی (ره) در مورد بسیجی ابراز داشت: ارتباط با خدا، اخلاص در عمل، اهل گمنامی و بی‌نشانی، اهل حضور در صحنه، اهل عمل مجاهدانه، اهل زندگی شهادت‌طلبانه، مسئولیت‌پذیری و دشمن‌شناسی از عمد‌ه‌ترین ویژگی‌هایی است که بسیجی به معنای واقعی کلمه آن را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: بسیجی فاتح قله‌های ایمان و معرفت است و این چنین انسانی می‌تواند شور آفرین مرزهای جهاد و توسعه علمی کشور باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با اشاره به اینکه بسیجیان عاشق امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا هستند تاکید کرد: عشق به امام حسین (ع) تمامی مرزها را در نوردیده است.

اهرمی اظهار داشت: حضور اقلیت‌های مختلف در عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) بیانگر ظرفیت‌های بالای مکتب امام حسین (ع)در تمامی دوره‌های تاریخی است که از نسل‌های گذشته سینه به سینه منتقل شده است.

وی گفت: حضور اقلیت‌های مختلفی که در ایران وجود دارند از افاغنه و اهل سنت در عزاداری و سوگواری‌های ایام محرم و صفر،  حاکی از عشق و محبت حقیقی به خاندان وحی و عترت است.

اهرمی بیان کرد: بسیجیان در تمام فعالیت‌های فرهنگی و دینی حضوری بی‌نظیر دارند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول