اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

اجتماع بزرگ بسیجیان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

معاون عملیات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: همایش حماسه حضور و اجتماع بزرگ بسیجیان گردان‌های عاشورا، الزهرا، بیت‌المقدس، کوثر، امام حسین(ع) و امام علی(ع)، پنجم آذرماه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، برگزار می‏‌شود.

اجتماع بزرگ بسیجیان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نیازعلی حیدری بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: همایش حماسه حضور و اجتماع بزرگ هزاران نفری بسیجیان نواحی مقاومت استان، همزمان با پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: به همین مناسبت اجتماع بزرگ نیروهای بسیجی گردان‎های عاشورا، الزهرا، بیت المقدس، کوثر، امام حسین(ع) و امام علی(ع)"، روز سه‌شنبه پنجم آذرماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار خواهد شد.

حیدری تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام و رهبری را از اهداف برگزاری این همایش دانست و گفت: هیچ کشوری تاکنون نتوانسته از پتانسیل خودجوش بسیج همچون کشور ما استفاده کند، بسیج خدمات فراوانی به کشور عرضه کرده و حتی بخش عظیمی از دانشمندان هسته‌ای کشور را بسیجیان تشکیل می‌دهند.

معاون عملیات سپاه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جنگ امروز ما جنگ نرم است و در دوران بسیار حساسی به سر می‌بریم و ماهیت دشمن در این جنگ بسیار پنهان است. 

وی گفت: بر خلاف دوران دفاع مقدس، که صدام و منافقین در رأس جنگ آشکارا با ایران بودند؛ اما در این جنگ(نرم) سناریوهای بسیار پیچیده‌ای به کار بسته شده که به گفته مقام معظم رهبری، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم امروز بیش از پیش مورد بحث است.

حیدری تصریح کرد: اگر امروز نظام ما و انقلاب ما الگو قرار گرفته و دشمنان نتوانسته‌اند تاکنون به کشور ما نفوذ کنند به برکت پاسداری‌های بسیجیان از آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین به برکت خون مطهر شهدا است.

انتهای پیام/68001/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول