اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی مدارس کرمان:

تمام مدارس کرمان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان گفت: تمام مدارس استان مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد می‌شوند و طی دو هفته اخیر کار در این زمینه در تمام مناطق آموزشی آغاز شده است.

تمام مدارس کرمان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شود

غلامرضا رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با حمایت‌های ویژه نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات، دولت در سال جاری بودجه‌ای را در اختیار سازمان نوسازی مدارس برای استانداردسازی مدارس و برچیدن، سیستم‌های غیراستاندارد گرمایشی و سرمایشی قرار داد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با تقدیر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبار در این راستا افزود: با این برنامه وسایل گرمایشی ایمن‌تر و با کیفیت بهتر در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تمام مدارس استان مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد می‌شوند، افزود: طی دو هفته اخیر کار در این زمینه در تمام مناطق آموزشی آغاز شده است.

رجایی تصریح کرد: هم‌اکنون 40 مدرسه همزمان در سطح استان شوفاژکشی می‌شوند و به سیستم گرمایشی متمرکز مجهز می‌شوند، با توجه به اولویت‌بندی‌هایی انجام شده، عمدتا مدارس خطرآفرین و روستایی مد نظر است و به ترتیب اولویت در حال استانداردسازی سیستم گرمایشی آنها هستیم.

وی با تقدیر از همکاری فرمانداران و تمام کسانی که در این راستا به اداره کل نوسازی مدارس استان کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به دایر بودن، مدارس در زمان فعالیت نیروهای ما مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان مدارس همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه هیچ مدرسه‌ای در استان نیست که مجهز به سیستم گرمایشی نباشد، گفت: مدارسی که توسط نوسازی مدارس ساخته می‌شوند تا زمانی که کاملاً تجهیز و تکمیل نشوند، تحویل داده نمی‌شوند.

انتهای پیام/80002/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول