اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج

بیش از 30 عنوان برنامه ویژه بسیج در مدارس شاهرود اجرا می‏شود

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود گفت: بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان این شهرستان، در گرامیداشت هفته بسیج، بیش از 30 عنوان برنامه اجرا می‏کند.

بیش از 30 عنوان برنامه ویژه بسیج در مدارس شاهرود اجرا می‏شود

محمدمهدی اسماعیلی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در هفته بسیج مستضعفان، بسیج دانش‏آموزی شاهرود برنامه‏های متنوعی را در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش‏آموزی مدارس شاهرود اجرا می‏کند.

وی افزود: با توجه به عناوین برنامه‏های هفته بسیج و ابلاغیه سازمان بسیج دانش‎آموزی بیش از 30 عنوان برنامه در این هفته مبارک با همکاری واحدها برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود تصریح کرد: برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، دارت و دوچرخه‎سواری جام بسیج با همکاری واحدهای مقاومت بسیج خواهران و برادران، مسابقه پیامکی دستاوردهای بسیج در عرصه‏های مختلف، میقات صالحین بسیج دانش‏آموزی از جمله برنامه‏هاست.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست‏های صالحین و سخنرانی‏های مختلف با موضوع بسیج از دیگر برنامه‏های هفته بسیج است.

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود بیان کرد: برگزاری مسابقه وبلاگ‏نویسی بسیج، مسابقات نقاشی و روزنامه‏دیواری با موضوع بسیج و اقتدار ایران اسلامی و مسابقات کتاب‎خوانی از برنامه‏های بسیج دانش‏آموزی در این هفته است.

اسماعیلی با دعوت از همه دانش‏آموزان برای حضور در برنامه‏های هفته بسیج در مدارس شهرستان شاهرود گفت: نسل چهارم و پنجم انقلاب نشان داده که برای حفظ انقلاب استوار و ثابت‎‎قدم است و بسیج را به عنوان یک نهاد، حافظ منافع ملی و یک نهاد تأثیرگذار بین‏المللی قبول و عضویت آن را با افتخار قبول کرده است.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول