اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش گچساران تأکید کرد

ممنوعیت استفاده از بخاری‌های نفتی در مدارس گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران با تأکید بر ممنوعیت استفاده از بخاری‌های نفتی قطره‌ای در مدارس این شهرستان گفت: تمام بخاریی‌های نفتی قطره‌ای در مدارس جمع‌آوری شده و استفاده از آن‌ها ممنوع است.

ممنوعیت استفاده از بخاری‌های نفتی در مدارس گچساران

یدالله مرادی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی آتش‌سوزی، تمام بخاری‌های نفتی موجود در مدارس این شهرستان جمع‌آوری شد.

امنیت، آرامش و ایمنی در مدارس یکی از مواردی بوده که همیشه باید در اولویت برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد تا ضمن اطمینان خاطر به خانواده‌ها برای نگهداری مطلوب از فرزندان آن‌ها، بتوان به اهداف آموزشی و تربیتی مورد نظر دست یافت. 

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما یادآور شد: در راستای ارتقای ایمنی و نیز جلوگیری از حوادث آتش‌سوزی در سطح مدارس این شهرستان، سال گذشته و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده تمام بخاری‌های نفتی قطره‌ای از مدارس شهری و روستایی گچساران جمع‌آوری شد.

توزیع بخاری‌های برقی نوری در مدارس گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: به منظور تأمین گرمای کلاس‌های درس مدارس این شهرستان نصب بخاری‌های استاندارد در دستور کار قرار گرفت.

مرادی افزود: جمع‌آوری بخاری‌های نفتی غیر استاندارد و جایگزین کردن بخاری‌های نفتی دارای کاربراتور که استاندارد بوده نخستین اقدام در این راستا به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که در حال حاضر در هیچ مدرسه‌ای بخاری نفتی غیراستاندارد وجود ندارد، از مدیران و معلمان مدارس خواست تا در این زمینه نظارت و دقت بیشتری داشته باشند.

مرادی گفت: امسال و برای نخستین‌بار 300 بخاری برقی نوری حرارتی در سطح مدارس کهگیلویه و بویراحمد در حال توزیع بوده که تعدادی از این بخاری‌ها نیز با توجه به اولویت در سطح مدارس گچساران توزیع می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به این‌که بسیاری از مدارس شهری از سیستم‌های سرمایشی اسپلیت استفاده می‌کنند، تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار، در دیگر مدارس نیز از این سیستم‌ها استفاده می‌شود.

انتهای پیام/82014/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول