اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین خواستار شد

گسترش شجره طیبه صالحین در مدارس قزوین

مدارس استان قزوین با ایجاد حلقه‌های صالحین نسبت به گسترش فرهنگ اعتقادی در بین دانش‌آموزان و نوجوانان تلاش کنند.

گسترش شجره طیبه صالحین در مدارس قزوین

محمد آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: کیفی‌سازی، نیازسنجی، مشارکت، ارزشیابی، تنوع برنامه‌ای و نگاه تربیتی به حلقه‌های صالحین جزو عمده برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در بخش شجره طیبه صالحین است.

معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اجرای پرسش و پاسخ را جزو فرایندهای اثرگذار حلقه‌های صالحین برشمرد و بر گسترش این رویکرد تأکید کرد.

معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از حلقه صالحین به عنوان شاکله اصلی بسیج در تمامی رده‌ها نام برد و اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های بسیج مرتبط به حلقه صالحین است.

آشوری ادامه داد: ارائه راهکار به بسیجیان در حلقه‌ها محور بسیج است که لازم است مدارس با ایجاد حلقه‌های صالحین نسبت به گسترش فرهنگ اعتقادی در میان دانش‌آموزان و نوجوانان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین دانش‌آموزی با اهداف قابل توجهی ایجاد شده است، تصریح کرد: رشد و تقویت دانش‌آموزان جزو اهداف مهم در کیفی‌سازی حلقه‌های شجره صالحین است.

معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: حلقه صالحین روح فعالیت دینی را میان دانش‌آموزان گسترش داده و دوچندان می‌کند.

آشوری بیان کرد: تربیت نوجوانان متعهد، رفع شبهات دانش‌آموزان، پاسخ کارشناسی به سئوالات، ایجاد همدلی و اتحاد دانش‌آموزی جزو راهبردی‌ترین اهداف بسیج دانش‌آموزی است.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر ورود شجره طیبه حلقه‌های صالحین به بسیج دانش‌آموزی افق‌های تربیتی را فراروی فرهنگیان قرار داده است و در رفع معضلات تربیتی تأثیرگذار است.

مسئول علمی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین نیز در ادامه این گفت‌وگو فعالیت‌های علمی دانش‌آموزان بسیجی را برشمرد و افزود: تقویت روحیه علمی در دانش‌آموزان زمینه را برای ارتقای پژوهشی آنان فراهم کرده و در این بخش اثرگذار است.

حسین حیدری عنوان کرد: برپایی جشنواره‌های مخترع و مبتکر، مسابقات علمی، مسابقات روباتیک و آزمون‌های علمی و خدماتی بسیج دانش‌آموزی جزو فعالیت‌های این معاونت است.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول