اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز صورت می‌گیرد

آغاز به کار مدارس مروج سلامت در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: مدارس مروج سلامت استان، از امروز در راستای تأمین سلامت دانش‌آموزان فعالیت خود را آغاز کردند.

آغاز به کار مدارس مروج سلامت در همدان

عباس حسنی‌محتشم امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مدارس مروج سلامت در خصوص سلامت دانش‌آموزان و نقش بالقوه مدارس در ارتقای سلامت آن‌ها بسیار موثر است.

وی گفت: این طرح برای به‌کارگیری موقعیت مدرسه در تغییر رفتار دانش‌آموزان با هدف گرایش آنها به سوی زندگی سالم و دوری از رفتار‌های مخاطره‌آمیز، مورد توجه و استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: برنامه‌های مطلوب و جذاب، مدارس مروج سلامت باعث شده تا این طرح مورد استقبال والدین و دانش‌آموزان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: امسال نیز همانند سال گذشته تعدادی از مدارس استان به ویژه در حاشیه شهر و همچنین مدارس روستایی زیر پوشش این طرح قرار گرفتند که البته در تلاش هستیم تا تمام مدارس را در این طرح مشارکت دهیم.

حسنی‌محتشم به اهداف این طرح اشاره و بیان داشت: از جمله اهداف این طرح افزایش سطح مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های سلامت مدرسه، ارتقای ارتباط والدین با مدرسه با مشارکت در پیشگیری از رفتار‌های پرخطر است.

وی ادامه داد: از جمله اهداف دیگر این طرح ارتقای سطح آگاهی و نگرش و مهارت دانش‌آموزان در خصوص پیشگیری از اعتیاد، دخانیات و ... بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: این طرح به صورت ملی در تلاش است تا بتواند بین مدرسه و خانه و دانش‌آموز یک ارتباط مثلث‌گونه ایجاد کند.

انتهای پیام/89007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول