اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

اعطای 11 هزار فقره تسهیلات به مشتریان بانک ملی خراسان جنوبی

مدیر شعب بانک ملی خراسان جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون بانک ملی در خراسان جنوبی 11 هزار و 722 فقره انواع تسهیلات به مشتریان این بانک به ارزش 840 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

اعطای 11 هزار فقره تسهیلات به مشتریان بانک ملی خراسان جنوبی

علی ساعی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: بعد از تقسیم استان خراسان بزرگ و تاسیس استان‌های جدید اداره امور شعب بانک ملی خراسان جنوبی در 15 اسفندماه سال 1383 تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی به تعداد شعب این بانک در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بانک ملی در خراسان جنوبی دارای 38 شعبه فعال است.

وجود 115 دستگاه خودپرداز در شعب بانک ملی خراسان جنوبی

مدیر شعب بانک ملی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین یک واحد شهاب ملی یعنی شعبه 24 ساعته تمام الکترونیک و بدون حضور کارمند در خراسان جنوبی فعال است.

ساعی‌راد با بیان این‌که 115 دستگاه خودپرداز در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: اطلاعات مربوط به هر یک از شعب بانک ملی از طریق آدرس www.bmi.ir قابل دسترس عموم قرار می‌گیرد.

وی اذعان داشت: بانک ملی ایران در راستای اهداف دولت الکترونیک و تحقق بانکداری الکترونیک با ارائه خدمات نوین بانکی سعی داشته تا مشتریان این بانک از هر مکان و زمانی بتوانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

افتتاح حساب 19 هزار مورد حساب در شعب بانک ملی خراسان جنوبی

مدیر شعب بانک ملی خراسان جنوبی به خدمات شاخص این بانک اشاره کرد و متذکر شد: این خدمات شامل ارائه ملی کارت، ملی کارت ارزی و کارت هدیه، ارائه خدمات از طریق پیام کوتاه، سامانه خدمات اینترنتی، سامانه بانکداری اینترنتی سبا، سامانه تلفن بانک ملی(09622)، سامانه رعد ملی(#717*)، ایجاد کانون جوانه‌ها و جزیره آرزوها برای کودکان و نوجوانان و ایجاد سامانه سلامت اداری به منظور رسیدگی به شکایات مشتریان به آدرس http://www.bmi.ir/complaints می‌شود.

ساعی‌راد یادآور شد: سامانه بانکداری اینترنتی سبا قابلیت امکان انتقال وجه به حساب و یا کارت سایر افراد در تمامی بانک‌های عضو شتاب، امکان مشاهده صورتحساب، اطلاع از موجودی، پرداخت قبوض و امکان تنظیم دستور پرداخت را دارد.

وی با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون 19 هزار و 147 مورد حساب در بانک ملی خراسان جنوبی افتتاح شده است، گفت: این حساب‌ها شامل حساب‌های جاری، پس‌انداز، کوتاه‌ مدت و بلند مدت می‎شود.

صدور 48 هزار فقره کارت الکترونیک در شعب بانک ملی خراسان جنوبی

مدیر شعب بانک ملی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مدت 48 هزار و 417 فقره انواع کارت الکترونیک در بانک ملی خراسان جنوبی صادر شده است.

ساعی‌راد با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون بانک ملی در خراسان جنوبی 11 هزار و 722 فقره انواع تسهیلات به مشتریان خود پرداخت کرده است، اذعان داشت: ارزش ریالی این میزان تسهیلات 840 میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: از این تعداد تسهیلات 4 هزار و 262 فقره در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، رفع احتیاجات ضروری، خوداشتغالی و غیره به مشتریان پرداخت شده است.

اعطای انواع تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک ملی خراسان جنوبی

مدیر شعب بانک ملی خراسان جنوبی با بیان این‌که بانک ملی خراسان جنوبی در راستای رسیدن به اهداف موردنظر خود اقدام به ارائه خدمات مختلف در سال جاری می‌کند، خاطرنشان کرد: توسعه بانکداری الکترونیکی و عدم نیاز به مراجعات فیزیکی به شعب، فعالیت در راستای تحقق هدف‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی دولت با استفاده از ابزارهای پولی و مالی، پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه واحدهای تولیدی و صنعتی استان و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز آنها، اعطای انواع تسهیلات قرض‌الحسنه، تسهیل در انجام امور بانکی مشتریان و رعایت اصل مشتری‌ مداری از جمله اهداف و عملکرد شعب بانک ملی خراسان جنوبی در سال جاری است.

انتهای پیام/22481/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول