اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط‌عمومی بانک ملی:

روابط‌عمومی حرفه‌ای، فرآیند تصمیم‌گیری را تسهیل و کارا می‌کند

مدیر روابط‌عمومی بانک ملی گفت: روابط‌عمومی حرفه‌ای باید با خرد و دانایی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت ارشد سازمان تاثیرگذار باشد.

روابط‌عمومی حرفه‌ای، فرآیند تصمیم‌گیری را تسهیل و کارا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حبیب‌اله رشیدارده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه روابط‌عمومی حرفه‌ای باید با خرد و دانایی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت ارشد سازمان تاثیرگذار باشد اظهار داشت: امروزه مدیریت را مترادف با «تصمیم‌گیری» می‌دانند و صاحب‌نظران علم مدیریت معتقدند در سازمان‌های امروزی مهمترین وظیفه هر مدیری اخذ بهترین و سریع‌ترین تصمیم است. با در نظر گرفتن این مقدمه، روابط‌عمومی‌ها باید نقش خود را در سازمان تا جایی ارتقاء ببخشند که با مهارت و شایستگی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت تاثیرگذار باشند.

مدیر روابط‌عمومی بانک ملی افزود: تعریف چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا برای روابط‌عمومی اگر چه یک تعریف تکراری و قدیمی است اما با دقت به همین تعریف می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که هیچ بخش سازمانی به اندازه روابط‌عمومی در جریان جزئیات و رخدادهای سازمان نیست؛ به‌دلیل همین اشراف و آگاهی، روابط‌عمومی می‌تواند و باید در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی دارای نقش موثر و سازنده باشد.

رشیدارده تصریح کرد: فقط روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای هستند که هم این نقش را برای خود قائل هستند و هم برای تحکیم ایفای آن می‌کوشند در صورتی که روابط‌عمومی‌های غیرحرفه‌ای خود را در حد و اندازه مشاور نمی‌دانند و صرفاً منتظر دریافت دستورات و اجرای آنها مطابق نظر شخص آمر هستند.

مدیر روابط‌عمومی بانک ملی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری مستمر کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی بتوان اصول و اساس رفتار حرفه‌ای را به مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی آموزش داد تا در نتیجه آن شاهد تصمیم‌گیری‌های مطلوب، کارشناسانه و دقیق در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/2462/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول