اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک ملی خبر داد

کاهش 64 درصدی معوقات بانک ملی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 64 درصدی معوقات این بانک خبر داد.

کاهش 64 درصدی معوقات بانک ملی در کهگیلویه و بویراحمد

بیژن مقدم بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه وصول معوقات خود بسیار خوب عمل کرده است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان معوقات این بانک در ابتدای سال قبل 890 میلیارد ریال بوده است، افزود: با تلاش همه کارکنان این بانک میزان معوقات در پایان شهریور ماه سال جاری به 330 میلیارد ریال رسیده است.

وی کاهش معوقات بانک ملی این استان را 64 درصد اعلام کرد و گفت: این بانک در اسفند ماه نیز با کاهش 55 درصدی نسبت مطالبات به سال 1390، رتبه اول کشوری را در بین ادارات امور کشور اخذ کرد.

مقدم‌ بیرانوند در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: این بانک در همه شعب خود در شش ماهه اخیر 19 هزار و 785 فقره تسهیلات را در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.

* 1220 میلیارد ریال پرداخت تسهیلات در بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد، ارزش تسهیلات پرداختی این بانک را بیش از یک‌هزار و 220 میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت:‌ پرداخت تسهیلات در کنار افزایش نظارت‌ها برای رونق تولید و اشتغال یکی از اهداف این بانک است. 

وی گفت: تعداد 9 هزار و 403 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 318 هزار و 431 میلیون ریال، تعداد پنج هزار و 406 فقره تسهیلات فروش اقساطی به مبلغ 423 هزار و 22 میلیون ریال، تعداد 507 فقره تسهیلات مشارکت مدنی به مبلغ 40 هزار و 969 میلیون ریال بخشی از عملکرد بانک ملی در بخش تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون است.

مقدم خاطرنشان کرد: همچنین تعداد سه هزار و 630 فقره تسهیلات جعاله به مبلغ 309 هزار و 250 میلیون ریال، تعداد 839 فقره تسهیلات مضاربه و اجاره به شرط تملیک به مبلغ 128 هزار و 438 میلیون ریال بخش دیگری از عملکرد بانک ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/82005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول