اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود:

به طور متوسط هر یتیم ایجرودی چهار حامی دارد

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود گفت: به طور متوسط هر یتیم ایجرودی چهار حامی دارد.

به طور متوسط هر یتیم ایجرودی چهار حامی دارد

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان ایجرود در کمک به جامعه هدف این نهاد طرح‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی این نهاد است، تصریح کرد: این طرح با هدف حامی‌یابی برای ایتام اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با بیان اینکه در حال حاضر 85 یتیم زیر پوشش این نهاد هستند، اذعان داشت: تعداد حامیان همکار با کمیته امداد ایجرود در این طرح 387 نفر است که با برآورد صورت گرفته در حال حاضر هر یتیم ایجرودی دارای چهار حامی است.

این مسئول همچنین به اجرای طرح محسنین در راستای حمایت مستمر از خانواده‌های غیر یتیم توسط حامیان اشاره کرد و گفت: تعداد خانواده‌های شناسایی شده در قالب طرح محسنین 253 نفر است و تاکنون فقط برای سه خانواده مشمول این طرح حامی جذب شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: تا پایان مهر امسال 598 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان ایجرود جمع‌آوری شده است.

این مسئول در ادامه به اجرای طرح رضوان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای حل مشکلات مددجویان در بخش مسکن اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از مهم‌ترین موضوعات در حمایت از خانواده‌های مددجو تامین مسکن مقاوم برای آنها است، افزود: کمیته امداد با بهره‌گیری از توان خیرین و نیکوکاران نسبت به حل مشکلات مددجویان در این زمینه اقدام می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در شهرستان ایجرود در قالب طرح رضوان افزود: خوشبختانه با همکاری مطلوب مردم شهرستان در هفت ماهه گذشته از سال‌جاری 238 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان جمع‌آوری شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح رضوان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 90 درصدی برخوردار است.

وی به هزینه‌کرد کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب این طرح اشاره کرد و گفت: این مبالغ به منظور تعمیر، بهسازی و نوسازی منازل مسکونی مددجویان هزینه می‌شود.

حسینی در ادامه با اشاره به اجرای 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد، گفت: برخی از این طرح‌ها به صورت مناسبتی و برخی نیز به صورت مستمر در سال اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته در راستای حل مشکلات مددجویان اجرا می‌شود، افزود: این طرح‌ها برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی بوده و کمک‌هایی که در قالب یک طرح مخصوص جمع‌آوری می‌شود در همان نیت اجرایی مربوط به آن هزینه می‌شود.

انتهای پیام/73005/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول