اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های زنجان است

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به نیازهای موجود در امور شهری زنجان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باید در اولویت قرار گیرد.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار زنجان با تشریح روند انتخاب شهردار زنجان اظهار داشت: شورای چهارم شهر زنجان در حداقل زمان اقدام به انتخاب شهردار کرده است.

وی به روند پیگیری صدور حکم شهرداری برای محسن امین در وزارت کشور افزود: صدور این حکم با پیگیری‌های اعضای شورا و مسئولان دولتی استان زنجان میسر شده است.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه مسئولیت اداره امور شهری به واسطه رای مردم به شورا و از طریق وی به شهردار منتقل می‌شود، اضافه کرد: همه باید برای اداره شهر متناسب با دیدگاه‌های قانونی تلاش کنند.

این عضو شورای چهارم زنجان بر لزوم فراهم شدن زمینه مشارکت مردم  در اداره شهر تاکید کرد و گفت: شهر به لحاظ اطلاعاتی هم باید در اختیار مردم قرار گیرد تا بتوان از ظرفیت آنها در اداره و توسعه شهر استفاده بهینه کرد.

ضیایی تاکید کرد: شهرداری باید پروژه‌های شهری را متناسب با نیازهای مردمی تعریف و عملیاتی کند تا موجبات رضایت مردم را فراهم کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری باید توسعه را سرلوحه کار خود قرار دهد، افزود:‌ هدف قرار دادن توسعه مشارکت مردمی را امکان‌پذیر می‌کند.

رئیس شورای شهر زنجان بر ضرورت ارائه اطلاعات به مردم تاکید کرد و گفت: آگاهی‌بخشی به مردم در مورد حقوق شهروندی موجب مدیریت شهروندمحوری در شهر می‌شود.

این عضو شورای چهارم زنجان برقراری رابطه آسان با مردم را از دیگر وظایف شهرداری‌ها به ویژه شهرداری زنجان اعلام کرد و گفت: شهرداری زنجان باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را سرلوحه کار خود قرار دهد.

ضیایی جذب سرمایه‌گذار برای مدیریت پسماندهای شهری را از دیگر اولویت‌های شهر زنجان اعلام کرد و افزود: احداث کمربند دوم و تقاطع‌های غیرهمسطح از دیگر نیازهای این شهر محسوب می‌شود.

وی احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و اقداماتی در راستای کاهش ترافیک را از دیگر نیازهای شهر زنجان اعلام و اضافه کرد: تعدیل در برقراری عدالت اجتماعی در اجرای پروژه‌های شهری و ظرفیت‌های توریسم و توسعه گردشگری از دیگر اولویت‌های زنجان به شمار می‌رود.

رئیس شورای شهر زنجان با تقدیر از اقدامات شهردار سابق زنجان تصریح کرد: وی در طول خدمت اقدامات قابل توجهی در سطح شهر زنجان انجام داده است.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول