اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

شهرداری انجام اقدامات ماندگار را در اولویت قرار دهد

استاندار زنجان با اشاره به ضرورت انجام اقدامات ماندگار که منجر به حل مشکلات مردم در درازمدت می‌شود، افزود: انجام وظایف روزمره نقشی در ماندگاری کارهای شهرداری ندارد.

شهرداری انجام اقدامات ماندگار را در اولویت قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار زنجان اظهار داشت: شهردار محوریت مدیریت شهری را بر عهده دارد.

وی با اشاره به نقش محوری مراکز استان در چگونگی اداره شهرها افزود:‌ زنجان به دلیل بین شهری بودن مورد توجه بسیاری از شهرهای دیگر قرار دارد و هر کاری در آن انجام شود می‌تواند الگو شود.

استاندار زنجان با اشاره به اجرای سیاست‌های بخش دولتی در مدیریت شهری گفت: این سیاست‌ها منبعث از سیاست‌های دولت در مدیریت شهری است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان ارتقای رضایت‌مندی مردم را از وظایف شهرداری‌ها دانست و اضافه کرد: برخی اقدامات در شهرداری با قوانین انطباق ندارد.

انصاری بر لزوم برخورد با مردم مطابق با شان آنها تاکید کرد و گفت: شهر متعلق به مردم است پس باید منطبق با خواست و نظر آنها اداره شود.

وی با اشاره به برخوردهای چندگانه با مردم در مورد یک موضوع مشترک اضافه کرد: حاکمیت قانون باید ملاک عمل در برخورد با مردم قرار گیرد تا ضمن جلب رضایت آنها مشارکت آنها را در اداره امور شهری موجب شود.

استاندار زنجان بر ضرورت همکاری با ارگان‌های ذیربط با حوزه خدمات شهری تاکید و اضافه کرد: شرکت‌های خدمات‌رسان باید با مدیریت شهرداری در راستای ارائه خدمت به مردم شهر همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول بر لزوم در نظر گرفته شدن راهکارهای جدید برای درآمدزایی تصریح کرد: شهرداری ضمن تلاش برای افزایش درآمدها باید به تقسیم عادلانه آن در بین اقشار مختلف هم کمک کند.

انصاری با بیان اینکه شورا باید به اداره شهر توسط شهرداری کمک کند، اضافه کرد: دولت هم ملزم به برآورده کردن نیازهای مدیریت شهری در راستای سیاست‌های دولت است.

وی تاریخ منصوب شدن شهردار برای شهر زنجان را سال 1307 اعلام کرد و گفت: شهرداران باید متوجه باشند که انجام کارهای بزرگ باید مدّنظر قرار گیرد که ماندگاری داشته باشند.

استاندار زنجان تاکید کرد: حل مشکلات مردم از طریق اجرای پروژه‌های ماندگار منجر به ثبت اقدامات مدیریت شهری در درازمدت می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان بر پاسخگویی به مطالبات مردمی از طریق اجرای پروژه‌های شهری تاکید کرد و افزود: اجرای پروژه‌هایی مانند سبزه میدان و انتقال پادگان و همچنین ساماندهی بافت فرسوده شهر از مطالبات مردمی محسوب می‌شود.

انصاری به حل مشکلات ترافیکی شهرهای بزرگ اشاره کرد و گفت: اگر آنها می‌توانند این معضل را حل کنند پس حل مشکلات ترافیکی هسته مرکزی زنجان هم میسر است.

وی با اشاره به اقدامات درخور توجه حبیب یگانه در دوران خدمت خود افزود: اقدامات وی منجر به حل برخی مشکلات مردم شده است.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول