اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت

افتتاح سالن‌های 9 دی و صالحین در زنجان

با حضور جمعی از مسئولان استانی، سالن‌های 9 دی و صالحین در زنجان افتتاح شد.

افتتاح سالن‌های 9 دی و صالحین در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ظهر امروز و با حضور آیت‌الله شیخ علی خاتمی (نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان)، محمد اسماعیلی (نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی)، علی‌اکبر کریمی (معاون عمرانی استاندار زنجان)، سردار جهانبخش کرمی (فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان)، حجت‌الاسلام علی متین (مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان) و جمعی از مسئولان و معاونان سپاه استان سالن‌های چند منظوره 9 دی و صالحین در استان زنجان افتتاح شد.

در این مراسم فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط سپاه استان اظهار کرد: سپاه استان زنجان در ساخت سالن‌های ورزشی اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به ساخت برخی از سالن‌های ورزشی در استان تصریح کرد: ساخت باشگاه تیراندازی، اردوگاه شهید باکری که دارای خوابگاه و کلاس است، ورزشگاه امام علی (ع) که یک مجموعه آموزشی و تربیتی است، پارک موزه دفاع مقدس و... از جمله اقداماتی است که توسط سپاه استان انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه برخی از سالن‌ها ساخته شده و برخی نیز در صورت تامین اعتبار ادامه پیدا کرده و تکمیل می‌شود، اضافه کرد: استانداری و معاونت عمرانی همکاری مطلوبی با سپاه در ساخت و تکمیل این مجموعه‌ها داشتند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از مساحت و اعتبارات هزینه شده برای ساخت سالن‌های 9 دی و صالحین بیان داشت: امروز مقرر است، 9 باب سالن 9 دی و 15 باب سالن ورزشی صالحین در زنجان افتتاح شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه زیربنای سالن‌های 9 دی، 10 هزار و 800 مترمربع است، متذکر شد: برای ساخت این سالن‌ها 3 میلیارد و 240 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول همچنین زیربنای سالن‌های صالحین را 6 هزار و 495 مترمربع اعلام کرد و اذعان داشت: برای ساخت این سالن‌ها یک میلیارد و 948 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول