اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی از رسالت‌های خطیر رسانه‌هاست

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی از رسالت‌های خطیر رسانه‌هاست.

آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی از رسالت‌های خطیر رسانه‌هاست

جعفر کردلو امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تشکر و قدردانی از اصحاب رسانه اظهار داشت: امروزه رسانه‌ها به عنوان یکی از اثرگذارترین مولفه‌های جوامع بشری هستند.

وی از همکاری اصحاب رسانه در بالا بردن انضباط ترافیکی ایام محرم قدردانی کرد و افزود: رسانه‌ها به عنوان عاملی موثر در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقاء و تعالی جامعه دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان به نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع‌رسانی اشاره کرد و بیان داشت: در عصر اطلاعات و فناوری نقش خبرنگار یک نقش حیاتی و انکارنشدنی است و اطلاعات صحیح و قابل اطمینان تنها از طریق خبرنگاران متعهد و وظیفه‌شناس امکان‌پذیر است.

این مسئول با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه رسانه در دنیای امروز بیان واقعیت و واقع‌نگاری است، اضافه کرد: امانت‌داری وظیفه‌ای است که از همه وظایف خبرنگار مقدم‌تر است.

کردلو، آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی در کنار صیانت از نشر و پردازش صحیح اطلاعات را از جمله رسالت‌های خطیر رسانه‌ها دانست.

وی در پایان از زحمات بی‌شائبه مسئولان رسانه‌ها و اصحاب قلم در همکاری و تعامل سازنده با قشر تلاشگر نیروی انتظامی در بالا بردن انضباط ترافیکی ایام محرم که با هدف افزایش قانونمندی و ارتقاء احساس امنیت در سطح استان زنجان بود، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول