اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

فرمایشات ولایت در نظام ولایی باید عملی شود

امام جمعه زنجان گفت: در نظام ولایی همه فرمایشات ولایت باید عملی شود.

فرمایشات ولایت در نظام ولایی باید عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در مراسم دیدار با بسیجیان و کارکنان سپاه استان زنجان به هفته بسیج اشاره کرد و اظهار کرد: هر ساله در این هفته بسیجیان از رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان نقشه و چراغ راه بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با نگاه ژرف و عمیق سخنان خود را در این فرصت تاریخی بیان می‌کنند، افزود: این زمان فرصت خوبی است که بسیجیان افکار، اندیشه‌ها و رهنمودهای ایشان را به عنوان آرمان والای نظام جمهوری اسلامی ایران اجرا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه در نظام ولایی کسانی که در خاکریز نخست جبهه قرار دارند امکان بحث، تحلیل و توصیف و ارائه نظر را ندارند، تصریح کرد: در نظام ولایی همه فرمایشات ولایت باید عملی شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پشت صحنه تعریف خاص خود را دارد، افزود: خاکریز نخست جبهه اجرای همه دستورات ولایت را بر عهده دارد.

خاتمی ادامه داد: کسانی که در حلقه نخست پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند غیر از این امور را انجام دهند در طول زمان خدمت پایشان می‌لغزد.

وی با تاکید بر اینکه امامت یک امر سلیقه‌ای و انتخابی نیست، اظهار کرد: در بحث امامت کسی که انسان‌ها را آفریده جهان را بر اساس حکمت ایجاد کرده و مصلحت و حکمت انسان‌ها را نیز به خوبی می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان کسانی که در حلقه نخست و نزدیک‌ترین افراد به ولایت هستند باید تبعیت بی‌چون و چرا داشته باشند.

انتهای پیام/73008/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول