اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق زنجان:

احداث پارکینگ طبقاتی از نیازهای جدی زنجان است

شهردار سابق زنجان، احداث پارکینگ طبقاتی را از نیازهای جدی شهر زنجان دانست و گفت: احداث سه پارکینگ طبقاتی در سطح شهر زنجان طراحی شده است.

احداث پارکینگ طبقاتی از نیازهای جدی زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه ظهر امروز در مراسم تودیع خود با اشاره به امضای حکم مدیریت خود در تاریخ هفتم اردیبهشت سال گذشته در شهرداری زنجان، اظهار داشت:‌ طی 19 ماه گذشته نه لایق مردم زنجان بلکه هر چه در بضاعت داشته برای این شهر و مردم انجام داده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کوتاه مدت دوران مدیریتش در شهر زنجان عملیاتی شده است، افزود: فضای سبز و برخی پروژه‌های تعریف شده شهری در زنجان طی این مدت اجرایی شده است.

شهردار سابق زنجان انجام کار باکیفیت را از ویژگی‌های دوران مدیریتش در شهر زنجان برشمرد و اضافه کرد: طی این مدت هرگز کیفیت را فدای کمیت نکرده است.

این مدیر شهری سابق در زنجان از تولید و پخش 170 هزار تن آسفالت طی 19 ماه گذشته در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: اقدامات شهرداری در مورد آسفالت خیابان‌ها تاثیر قابل توجهی در میزان رضایت‌مندی مردم از اقدامات شهرداری دارد.

یگانه به وسعت شهر زنجان اشاره کرد و افزود: این وسعت لزوم دقت شهرداری در اقدامات را متذکر می‌شود چراکه شهروندان باید از خدمات یکسان برخوردار شوند.

وی به اقدامات انجام شده برای عملیاتی کردن پروژه‌ سبزه میدان اشاره و تصریح کرد: با همکاری ارگان‌های دولتی همه واحدهای آموزشی مستقر در این محل منتقل و زمینه برای عملیاتی شدن این طرح مساعد شده است.

شهردار سابق زنجان تأکید کرد: پروژه سبزه‌میدان در درون خود به 11 پروژه جداگانه تفکیک شده است.

یگانه، پل سیدالشهدای زنجان را مهم‌‌ترین و در عین حال هزینه برترین پروژه شهر زنجان اعلام کرد و افزود:‌ شهرداری زنجان 12 میلیارد تومان اعتبار برای تملک‌های مورد نیاز در این پروژه هزینه کرده است.

وی، درصد پیشرفت پل سیدالشهدای زنجان را تا پایان مهر ماه 73 درصد اعلام و اضافه کرد: زیرگذر این پروژه به محض آسفالت 20 درصد باقیمانده بازگشایی می‌شود.

شهردار سابق زنجان، زنجان‌کوه، زنجانرود، گرم‌خانه و دیگر پروژه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان را یادآور شد و گفت: این پروژه‌ها از درصدهای متفاوت پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

این مدیر شهری سابق زنجان، احداث پارکینگ طبقاتی را از نیازهای جدی شهر زنجان دانست و تصریح کرد: احداث سه پارکینگ طبقاتی در سطح شهر زنجان از جمله دروازه ارک، دلجویی و سبزه میدان طراحی شده است.

یگانه با اشاره به اجرای اتوماسیون اداری در شهرداری منطقه 2 اضافه کرد: در راستای راه‌اندازی شهروند الکترونیک کارت بلیط اتوبوس، کارت بلیط دستگاه‌های بازی شهربازی راه‌اندازی شده و نصب GPR بر روی تاکسی‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به حذف 100 درصد عوارض در مناطق بافت فرسوده شهر زنجان، گفت: 40 درصد از بافت فرسوده شهری با استفاده از این سیاست تشویقی نوسازی شده است.

شهردار سابق زنجان چاپ کتاب شهرداران زنجان را از جمله برنامه‌های شهرداری زنجان برای آینده اعلام و اضافه کرد: سند راهبردی 20 ساله زنجان تدوین شده و برش یکساله آن در سال آینده عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/73004/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول