اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

پیروزی‌ در مذاکرات هسته‌ای به دلیل پشتیبانی مردم بود

استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر اکنون دشمن در دنیای دیپلماسی فعلی اعتلاء، پیشرفت، عظمت و کرامت و حقوق مسلم و رسمی ایران را پذیرفته، به دلیل پشتیبانی و حمایت مردم بوده است.

پیروزی‌ در مذاکرات هسته‌ای به دلیل پشتیبانی مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از برادران اهل سنت اظهار داشت: نقش اساسی و جدی که در نظام اسلامی برای آحاد مردم لحاظ شده است بر کسی پوشیده نیست.

حضور، اعتقاد و باور مردم سبب پیروزی در جنگ شد

وی با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی نیز بر همین مبنا بود که همه اقشار در کنار هم بودند، افزود: اگر نقش جدی و اساسی تک تک تمام اقشار نبود این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: امام خمینی(ره) تنها اما با پشتوانه مردم توانست در مقابل تمام دنیا بایستد و انقلاب را به پیروزی برساند.

خدمتگزار همچنین با اشاره به حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس، اذعان داشت: اگر حضور همگانی و حداکثری مردم در تمامی میادین رزم و اعتقاد و باور مردم نبود دشمن تا دندان مسلح به راحتی دست از سر ایران بر نمی‌داشت.

وی ادامه داد: اما ما دیدیم که در حساس‌ترین مواقع مردم با وحدت، انسجام و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی توانستند دشمن را شکست دهند و ذره‌ای از خاک کشور را از دست ندادند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیروزی‌های جدید ایران در مذاکرات هسته‌ای، متذکر شد: اگر اکنون دشمن در دنیای دیپلماسی فعلی اعتلاء، پیشرفت، عظمت و کرامت و حقوق مسلم و رسمی ایران را پذیرفته، به دلیل پشتیبانی و حمایت مردم بود.

خدمتگزار اضافه کرد: جز پشتوانه و حمایت مردم چیز دیگری نمی‌توانست به تیم مذاکره کننده قدرت، قوت و اعتماد به نفس بدهد.

وی یادآور شد: همه این‌ها جز این نیست که دشمنان به این نکته پی بردند که مردم پشتیبان رهبر، دولت و قوانینی هستند که در مجلس به تصویب می‌رسد.

حمایت مسئولان از وحدت شیعه و سنی

استاندار خراسان جنوبی همچنین خطاب به جامعه اهل سنت و شیعه خراسان جنوبی گفت: وقتی شما مرزبانان امین با وحدت و انسجام در راستای توسعه و پایداری روستاها عمل می‌کنید برای ما مسئولان بسیار ارزشمند است و ما از این وحدت و انسجام پشتیبانی می‌کنیم.

خدمتگزار تصریح کرد: مسئولان نیز تلاش می‌کنند تا از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و در یک فضای هماهنگ و هم‌دل با مردم مسائل و مشکلات آنها را دنبال کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر در بعضی جاها نیز کمبودهایی  باشد به طور حتم شما مردم به عنوان ید واحد پشتیبان مسئولان هستید.

انتهای پیام/69022/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول