اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس عنوان کرد

فشار افکار عمومی به سردمداران برای پذیرش پیشرفت‌های هسته‌ای

نماینده مردم سربیشه در مجلس گفت: افکار آزاد دنیا به سردمداران خود فشار می‌آورند تا رسیدن تمام جوامع به پیشرفت‌های هسته‌ای را بپذیرند.

فشار افکار عمومی به سردمداران برای پذیرش پیشرفت‌های هسته‌ای

مراد هاشم‌زهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند رسیدن به حقوق هسته‌ای را یکی از حقوق مسلم ایران دانست و اظهار داشت: کشور ما سال‌ها است که به دنبال رسیدن به حق خود است.

وی با بیان این‌که در راه رسیدن به حق هسته‌ای شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ایم، ادامه داد: باید در این توافق‌نامه به صراحت به این مسائل توجه شود.

انرژی هسته‌ای در حد غنی‌سازی مد نظر است

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش متخصصان جوان و ملت ایران در راستای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای بوده است.

هاشم‌زهی با بیان این‌که سانتریفیوژهایی را در نیروگاه‌های هسته‌ای داریم، گفت: این نیروگاه‌ها به سوخت هسته‌ای نیاز داشته و نباید جلوی آن گرفته شود.

وی با بیان این‌‌که حق استفاده از انرژی هسته‌ای در حد غنی‌سازی مد نظر ایران بوده است، اذعان داشت: این امر به سبب پایداری ملت ایران، همگامی دولتمردان و رهنمودهای مقام معظم رهبری به نتیجه رسیده است.

ایران طرفدار حق است

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌‌که ملت ایران از نظر علمی توانایی استفاده از انرژی هسته‌‌ای را دارند، متذکر شد: در راه رسیدن به دستاوردهای هسته‌ای نیاز به اجازه از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد.

هاشم‌زهی با بیان این‌که ملت ایران طرفدار حق است، یادآور شد: هیئت ایرانی با منطق سر میز مذاکرات حاضر شده است.

وی با بیان این‌که جامعه جهانی نمی‌خواهد هیچ جامعه‌‌ای از استفاده صلح‌آمیز از این تکنولوژی محروم باشد، تصریح کرد:  افکار آزاد دنیا به سردمداران خود فشار می‌آورند تا رسیدن تمام جوامع به پیشرفت‌های هسته‌ای را بپذیرند.

در آغاز کار مذاکرات هسته‌ای هستیم

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مذاکرات 1+5 به نتایج خوبی برسد تمامی ملت‌‌های دنیا از انرژی هسته‌ای و منافع آن بهره‌مند می‌شوند.

هاشم‌زهی با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای ما هنوز در آغاز کار هستیم ادامه داد: هیئت دیپلماسی با هوشیاری این کار را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران باید بیدار بوده و پشتیبان هیئت دیپلماسی باشند.

انتهای پیام/69010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول