اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

اگر مذاکره با آمریکا سودی داشت عراق و افغانستان وضعیتشان بهتر بود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی ابراز داشت: اگر ارتباط و مذاکره با آمریکا سودی داشت، عراق و افغانستان که در اختیار آمریکا بودند وضعیتشان بهبود می‌یافت.

اگر مذاکره با آمریکا سودی داشت عراق و افغانستان وضعیتشان بهتر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی جمعه شب در جمع بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش عاشوراییان در شهرستان البرز اظهار کرد: پیامبر اکرم‌ (ص) همواره امام حسین‌ (ع) را ستایش کرده و فرموده‌اند حسین‌ (ع) از من است و من از حسین‌ (ع) هستم.

وی در توضیح بخش دوم فرموده پیامبر اکرم‌ (ص) با اشاره به واقعه قربانی کردن اسماعیل‌ (ع) توسط حضرت ابراهیم‌ (ع) عنوان کرد: تیغ تیز حضرت ابراهیم‌ (ع) سنگ سخت را به دو نیم تبدیل کرد اما گلوی اسماعیل‌ (ع) را نبرید تا از ایشان نسل پیامبر و امام حسین‌ (ع) تحقق یابد.

حسینی در بیان معنای دیگر بخش دوم فرموده پیامبر‌ (ص) ابراز داشت: پیامبر اکرم‌ (ص) تاکید بر این نکته دارد که امام حسین‌ (ع) دین اسلام را زنده نگه داشته است و به برکت ایشان دین اسلام امروز باقی مانده است.

وی افزود: امام حسین‌ (ع) مقابل یزید با غیرت و ایمان خویش ایستادگی کرد و اگر ایشان نبودند، دیگر دین اسلام باقی نمانده بود.

 

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه چرا امام حسین‌ (ع) سختی را به جان خرید و همراه با یارانش به شهادت رسید و خانواده‌اش به اسارت گرفته شد، خاطرنشان کرد: تنها هدف امام حسین‌ (ع) دین و احیای آن بود.

حسینی ابراز داشت: با توجه به عبرت‌آموزی از واقعه عاشورا نباید در برابر سختی‌ها و مشکلات تسلیم شویم و باید همچون امام حسین‌ (ع) مقابل تمام سختی‌ها ایستادگی کرد.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی ابراز داشت: اگر ارتباط و مذاکره با آمریکا سودی داشت، عراق و افغانستان که در اختیار آمریکا بودند وضعیتشان بهبود می‌یافت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تاکید کرد: تحریم‌های آمریکا و غرب علیه ملت ایران اسلامی به دلیل دست کشیدن از فلسطین و انرژی هسته‌ای نیست.

وی اضافه کرد: حتی اگر ایران دست از اعتقادات بکشد، باز هم استکبار وضعیت بدی در ایران به وجود می‌آورد.

حسینی ادامه داد: مذاکرات با همان مواضع گذشته غربی‌ها با آمریکا و غرب طی سال‌های اخیر نتیجه مثبتی برای ایران نداشته و حتی ضررهایی هم داشته است و مسیر روشن در این خصوص را مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند.

وی خطاب به بسیجیان اذعان داشت: همه نگرانی دشمن از شما بسیجی‌ها بوده و دشمنان ترس و دلهره فراوانی از شما دارد.

انتهای پیام/2667/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول