اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم:

رسیدن به تفاهم در مذاکرات ژنو 3 بیشتر به نفع گروه 1+5 است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: ادامه مذاکرات و رسیدن به تفاهم در مذاکرات هسته‌ای ژنو 3 بیشتر از ایران به نفع کشورهای غربی است.

رسیدن به تفاهم در مذاکرات ژنو 3 بیشتر به نفع گروه 1+5 است

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون مذاکرات ژنو 3 و در حالیکه ایران خود را برای سومین دور از مذاکرات هسته‌ای با 1+5 مهیا می‌کند و در شرایطی که روایت‌های فراوانی در خصوص دومین دور از مذاکرات در ژنو شنیده می‌شود تیم مذاکره کننده ایرانی باید بتواند شرایط را برای نیل به توافق در 20 نوامبر مهیا کند، اظهار کرد: از جمله دلایلی که صهیونیست‌ها در میدان مخالفت علیه ایران عرض اندام کردند به این خاطر بود که ایران از حق قانونی خودش هیچ‌گونه عقب‌نشینی نکرده است و با صراحت اعلام کرده است، انرژی هسته‌ای خط قرمز ما است و ما هرگز از اصول خود عدول نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: آمریکا در مذاکرات اولیه با ایران به واسطه ملاقات با نتانیاهو کارشکنی‌هایی را علیه ایران انجام داد و در مذاکرات دور دوم، آمریکا در یک بازی سیاسی، از خود نرمش نشان داد و اما فرانسه در موضع حمایت از صهیونیست‌ها درآمد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم گفت: امروز غربی‌ها خود به این نتیجه رسیده‌اند که ادامه مذاکرات و رسیدن به تفاهم بیشتر از ایران به نفع آنها است.

وی افزود: گروه 1+5 با مشاهده کردن اینکه، ملت ایران علی‌رغم وجود فشارها و تهدیدها مقاوم‌تر شده و بیشتر ایستادگی کردند، فهمیدند تحریم‌ها نه تنها ضرری برای ایران نداشته است بلکه سرشار از سود بود و سرعت حرکت پیشرفت ایران را بیشتر کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم  ابراز کرد: کشورهای غربی به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است تحریم‌ها علیه ایران برداشته شود، چرا که آنها هم می‌توانند از این موقعیت به نفع شرکت‌های اقتصادی خودشان بهره ببرند.

وی عنوان کرد: ایران تا جایی که خط قرمزها را پشت سر نگذارد و تا جایی که مذاکره‌کنندگان از منویات رهبر معظم انقلاب عدول نداشته باشند، ادامه مذاکره مشکلی ندارد.

موسوی لارگانی اظهار کرد: قطع ادامه مذاکره از سوی ایران به صلاح نیست و می‌تواند بهانه را به دست بهانه‌جویان گروه 1+5 بدهد.

وی در پایان بیان کرد: ادامه مذاکرات از موضع قدرت برای ایران مناسب است، چنانچه مذاکرات برای پیش بردن حرف‌های قلدرمابانه آمریکایی‌ها باشد، به هیچ‌وجه فایده ندارد.

انتهای پیام/63001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول