اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست دانشجویی بندر ریگ مطرح شد

سازماندهی هسته دانشجویی در بندر ریگ

نخستین نشست دانشجویی بندر ریگ با هدف بررسی، پیشنهاد و راهکارهایی برای مشکلات دانشجویان و همچنین توسعه و پیشرفت شهر برگزار شد.

سازماندهی هسته دانشجویی در بندر ریگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز در این نشست با حضور پرشور دانشجویان بندر ریگی با سه موضوع برای تشکیلاتی کردن هسته دانشجویی ستاد نماز جمعه و برنامه‌ریزی‌ها به منظور گرامیداشت روز دانشجو و همچنین بحث آزاد در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بندر ریگ برگزار شد.

در این نشست دانشجویان بعد از برنامه‌ریزی‌ها و انتخاب کمیته‌های فرهنگی، مذهبی، سیاسی و ... برای تشکیلاتی و سازماندهی شدن هسته دانشجویی در زمینه بحث آزاد به چند نکته مهم اشاره کردند.

اسماء قاسمیان دانشجوی فناوری اطلاعات گفت: برای به حرکت در آوردن چرخه‌های اقتصادی باید به فکر اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در بندر ریگ بود و اشتغال هم یعنی اقتصاد و خوشبختی، ضمن اینکه برای برگزاری تالار بورس در شهر اقدام شود.

وی بیان کرد: ما می‌تونیم برای بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغالزایی شهرمان در مورد اینکه چرا بندر بودرم در ترکیه اینقدر برای توریست‌ها جذاب است و چطور می‌تواند بندر ریگ به چنین جایگاهی برسد، بحث کنیم.

این دانشجوی بندر ریگی تصریح کرد: باید مسئولان به فکر تأسیس دانشگاه در این بندر باشند که به دنبال آوردن دانشگاه اشتغال ‌فراوانی به خودی خود در منطقه ایجاد خواهد شد.

حمیده صادقی‌زاده دیگر دانشجوی بندر ریگی بیان کرد: اول باید پایه دانش‌آموزان را تقویت کنیم و از دبیران و معلمان با تجربه و کارآمد در مدارس بهره بریم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید زیرساخت‌هایی نظیر پارک، کلینیک و درمانگاه و دیگر امکانات که لازمه هر شهر برای پذیرایی از مسافران و جذب توریست‌ها است را فراهم کنند.

محمد مذکوری یکی دیگر از دانشجویان گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی منطقه برای پیشرفت و توسعه شهر امری بسیار مهم است و اول از همه در هسته دانشجویی باید به بخش آموزش توجه بیشتری کنیم و کلاس‌های آموزشی و فرهنگی برای دانشجویان و اولیای دانشجویان برگزار شود.

انتهای پیام/66006/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول