اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و تحقیقات دادگستری استان اردبیل:

دانشگاه جامع علمی – کاربردی قوه قضاییه از بهمن‌ماه دانشجو می‌پذیرد

معاون آموزش و تحقیقات دادگستری کل استان اردبیل گفت: دانشگاه جامع علمی – کاربردی قوه قضائیه استان اردبیل از بهمن‌ماه سال 92 در چهار مقطع و رشته تحصیلی با پذیرش دانشجو فعالیت خود را آغاز می‌کند.

دانشگاه جامع علمی – کاربردی قوه قضاییه از بهمن‌ماه دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی اعتمادی عصر امروز در نشست مسئولان معاونت آموزش و تحقیقات دادگستری اردبیل، اظهار داشت: از بهمن ماه سال 92 در رشته‌های تحصیلی کارشناسی حرفه‌ای حقوق، ارشاد در امور کیفری، کاردانی حقوق قضایی، کاردانی حقوق (علوم ثبتی) و کاردانی حقوق (شوراهای حل اختلاف) این دانشگاه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: احداث ساختمان جدید معاونت آموزش و تحقیقات با همت و تدبیر رئیس کل دادگستری استان اردبیل و با پیگیری معاونت آموزش و تحقیقات تحقق یافته است.

اعتمادی تصریح کرد: با کسب مجوز تأسیس چهار رشته از سوی دفتر گسترش دانشگاه جامع علمی – کاربردی به دادگستری کل استان در صدد ارائه خدمات به علاقمندان و دانشجویان هستیم.

این مسئول تأسیس این دانشگاه را گام مهم و مثبت در توسعه دانش قضایی دانش‌آموختگان حقوق و کارمندان دادگستری کل استان اردبیل ذکر کرد.

وی با تشریح بخشی از برنامه‌های معاونت آموزش و تحقیقات دادگستری کل استان خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی مختلف برای قضات، کارمندان اداری دستگاه قضایی استان، اعضای شوراهای حل اختلاف استان و ضابطان قضایی در هشت ماهه امسال اجرایی شده است.

معاون آموزش و تحقیقات دادگستری کل استان اضافه کرد: در این دوره‌ها که به صورت مداوم و مستمر و در طول سال برگزار می‌شود، هدف عمده آشنایی با قوانین جدید و افزایش توان و دانش حقوقی برای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب به مردم است.

اعتمادی به برگزاری بعضی از دوره‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله جریان‌شناسی سیاسی و فرهنگی، پرسش‌ها و پاسخ‌های اعتقادی، معرفت و بصیرت حسینی، طرح معرفت بسیجی، حکومت مهدوی و وظایف منتظران (به صورت مجازی) و... اشاره کرد و ادامه داد: بعضی از این دوره‌ها به اتمام رسیده و بعضی نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/62007/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول