اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

بسیجیان آماده جان‌ نثاری در راه انقلاب اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با اشاره به هدف والای بسیجیان گفت: بسیجیان آماده جان نثاری در راه انقلاب اسلامی هستند.

بسیجیان آماده جان‌ نثاری در راه انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین باقر تاجیک بعدازظهر امروز در نشست خبری به‌ مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک فرارسیدن این هفته بزرگ به همه دریادلان بسیجی اظهار داشت: بسیجیان با الهام و تبعیت از قیام حضرت سیدالشهدا (ع) و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب آماده جان نثاری در راه اهداف والای انقلاب اسلامی هستند و این هدف بسیار مقدس و افتخار بسیجیان و آحاد مختلف مردم است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با تاکید بر اینکه بسیج‌، فرهنگی برگرفته از فرهنگ عاشوراست، گفت: با تامل در واقعه عاشورا درمی‌یابیم که این واقعه پر از شجاعت، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی است که امروز تمام این خصوصیات را در فرهنگ بسیج داریم و در یک جمله بسیج در امتداد عاشوراست.

وی با بیان اینکه اگر ایثارگری‌ها و تلاش‌های صادقانه رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس و سایر صحنه‌های مورد نیاز نبود ایران اسلامی نبود و امروز از این اقتدار و امنیت برخوردار نبودیم، خاطرنشان کرد: بسیج یک نیروی ولایی است که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از مردم جدا کند.

تاجیک مردمی بودن بسیج را بزرگ‌ترین افتخار این نیرو و وجه تمایز آن با سایر ارتش‌های دنیا دانست و تاکید کرد: رسالت و وظیفه سنگین بسیج انتقال فرهنگ ایثار، گذشت، شهادت و تفکر بسیجی به نسل جوان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا آشناسازی نسل جدید با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام را از دیگر رسالت‌های بسیج برشمرد و تاکید کرد: همه باید در این ارتباط تلاش کنیم تا مسائل معنوی و دینی در بین جوانان بیشتر شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروزه به لطف خداوند بسیج در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، سازندگی و ... در حال خدمت‌رسانی  به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: بسیج در اقشار مختلف وجود دارد به‌طور مثال بسیج طلاب به‌عنوان پیشگام‌ترین مبارزین انقلاب اسلامی بوده و امروز نیز هادیان نظام جمهوری اسلامی هستند.

تاجیک بسیج دانشجویی، بسیج دانش‌آموزی، بسیج سازندگی و بسیج اصناف و ... را از دیگر اقشار بسیج برشمرد و با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در هفته بسیج تصریح کرد: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان پیشوا در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی به مرحله اجرا در می‌آورد که از این میان می‌توان به همایش اقتدار بسیجیان شهرستان که با حضور آحاد مردم مختلف بسیجیان انجام می‌شود، اجرای برنامه‌ها و نشست‌های بصیرتی ـ سیاسی، برنامه نهضت روشنگری بسیج و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/2462/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول