اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

بسیج مظهر اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با اشاره به جایگاه والای بسیج گفت: بسیج مظهر اقتدار و صلابت ایران اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

بسیج مظهر اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن درویشی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت بسیج اظهار داشت: بسیج مایه اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

وی با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های شجره طیبه بسیج در دوران انقلاب اسلامی ایران گفت: پیشرفت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، تلاش‌های دریادلان بسیجی و تحقق فرهنگ جهادی بسیج در جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در ادامه حمایت از بسیج و ترویج تفکر بسیجی در جامعه را حمایت از اهداف والای انقلاب برشمرد و تصریح کرد: بسیج ارتش مخلصی است که همواره با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف دفاعی نقش موثر و بسزایی داشته و دارد.

راه ما راه عاشورا و شعار ما «هیهات منا الذله» است

درویشی با تاکید بر اینکه راه ما راه عاشورا و شعار ما شعار «هیهات منا الذله است» خاطرنشان کرد: تاریخ به خود می‌بالد چراکه اسطوره‌ای مانند بسیجی را پرورش داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با تاکید بر اینکه بسیجی با شناخت درست شرایط به تکلیف خود به درستی عمل می‌کند، عنوان کرد: همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند تنها با پشتوانه بسیج می‌توان ثابت کرد که بدون آمریکا می‌شود به زندگی توام با صلح و آزادی رسید.

وی ادامه داد: امروز نیز دشمن از جنگ نظامی و اقتصادی سودی نبرده و به تهاجم فرهنگی امید بسته و بیشترین سرمایه‌گذاری را در این عرصه انجام داده است.

تاکید بر همراهی ادارات و مردم در برگزاری پرشور و حماسی برنامه‌های بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در پایان با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج خواستار همراهی ادارات و مردم در برگزاری پرشور و حماسی برنامه‌های بسیج شد و عنوان کرد: در طول هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در قالب برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و نشست‌های مختلف همچون گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش میثاق با بسیجیان، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب و همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول