اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قدس گیلان:

ماهیت بسیج آمادگی در انجام ماموریت‌ها است

سپاه قدس گیلان با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرد: آمادگی چند وجهی در اجرای تمام مأموریت‌های واگذاری، مهم‌ترین ماهیت بسیج است.

ماهیت بسیج آمادگی در انجام ماموریت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: ماهیت بسیج به عنوان مهم‌ترین شجره طیبه انقلاب اسلامی در تولید مؤلفه‌های قدرت شامل قدرت نرم، سخت و نیمه سخت، آمادگی چند وجهی در اجرای تمام مأموریت‌های واگذاری، الگوی بیداری اسلامی در سراسر جهان، روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه، اقتدار ملی برای نظام، سازندگی کشور و آمادگی برای حضور همه جانبه در سازندگی کشورهای منطقه است.

این اطلاعیه می‌افزاید: بسیج قدرت دفاعی و مکمل نیروهای مسلح برای مواقع مورد نیاز در مقابله با دشمنان خارجی و داخلی است.

سپاه قدس گیلان در اطلاعیه‌ خود آورده است: امروز نه تنها تداوم و استمرار حاکمیت دینی در گرو تفکر دلنشین بسیج است، بلکه بسیج با پشتوانه عظیم فرهنگی و معنوی خود و نقش محوری در دفاع همه جانبه علیه تهدیدات دشمنان خارجی، رمز تحرک و رشد و بالندگی روز افزون انقلاب و کشورهای اسلامی است به طوری که حاکمیت و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از مقوله‌های غیر قابل انکار محسوب می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: حقیقت بسیج را باید در تولید علم، فناوری، توسعه و اقتدار ملی و در عرصه‌های خدمات‌رسانی و سازندگی جستجو کرد.

سپاه قدس گیلان سی و چهارمین سالروز تشکیل بسیج و هفته بسیج را به تمام آسمان‌مردان خاکی‌پوش و تشنگان زلال عشق و مردم ولایت‌مدار گیلان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت می‌گوید.

سپاه قدس گیلان در این اطلاعیه اضافه کرده است: در ماه محرم آرزوی بهره‌گیری بیش از پیش بسیجیان عزیز از فرهنگ عاشورایی با ارادت به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله‌‌الحسین (ع) را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت داریم.

انتهای پیام/84001/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول