اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

اطاعت‌پذیری و ولایت‌پذیری ویژگی اصلی بسیج است

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطاعت‌پذیری و ولایت‌پذیری ویژگی اصلی بسیج است که با اعتقاد به آن دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده است.

اطاعت‌پذیری و ولایت‌پذیری ویژگی اصلی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور ظهر امروز در جمع کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد اظهار کرد: ایران اسلامی افتخار دارد امروز شاهد ثمرات ارزنده بسیج مستضعفین باشد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج متعلق به گروه خاصی نیست بلکه بسیج شجره طیبه‌ای است که در بخش‌های مختلف حضور دارد.

زارع‌پور تصریح کرد: اطاعت‌پذیری و ولایت‌پذیری ویژگی اصلی بسیج است که با اعتقاد به آن دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شهادت‌طلبی، بردباری، شجاعت، دلاوری، ساده‌زیستی، تقوی، فروتنی، ایثار، غیرت‌دینی، نیک‌خلقی و نشاط از ویژگی‌های اصلی بسیج است.

وی گفت: وجود 86 هزار دانش‌آموز در بخش‌های امیدان، پویندگان و پیشگامان بیانگر ترویج فرهنگ بسیج در آموزش و پرورش است.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس حضور داشتند و با تقدیم 98 شهید فرهنگی و 465 شهید دانش‌آموز نشان‌گر بسیجی بودن جامعه آموزش و پرورش در آن دوران طلایی است.

وی در ادامه گفت: ساخت فضاهای جدید آموزشی دولتی و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، با تصمیمات کمیته فضای آموزشی و بر اساس جمعیت آینده دانش‌آموزی و توجیه فنی انجام می‌شود.

زارع‌پور افزود: مطالبات فرهنگیان به ویژه بازنشستگان، کمبود نیروی خدماتی، کمبود بعضی از تجهیزات آموزشگاهی بویژه در بخش هوشمند‌سازی مدارس، کمی سرانه دانش‌آموز و ساماندهی نیروی انسانی به ویژه در دوره ابتدایی از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اتوماسیون اداری باید در تمامی ادارات و شهرستان‌ها و مناطق به طور کامل اجرا شود.

این مسئول افزود: چالش‌های فرا روی آموزش و پرورش جمع‌بندی و با استفاده از مشارکت فکری همکاران راه‌کارها بررسی و ارائه می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد هم اظهار کرد: 48 هزار دانش‌آموز در507 آموزشگاه در بویراحمد تحصیل می‌کنند.

عظیم صالح‌پور گفت: کسب سه رتبه اول کنکور سراسری و کسب رتبه جشنواره الگوهای برتر تدریس و مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، توسعه بخش فنی و حرفه‌ای و تجمیع سه مدرسه جهت ساماندهی مدارس از مهم‌ترین موفقیت‌های آموزش و پرورش بویراحمد است.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول