اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

برخورداری از روحیه بسیجی عامل موفقیت کشور

فرماندار شهرستان نهاوند برخورداری از روحیه بسیجی را عامل موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف دانست.

برخورداری از روحیه بسیجی عامل موفقیت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی صبح امروز در جمع بسیجیان نمونه پایگاه‌های مقاومت نهاوند اظهار کرد: نیرویی که با پشتوانه مردمی و قدرت ایمان به وجود آمده باشد شکست‌ناپذیر است.

وی با اشاره به توفیقات بسیج در عرصه‌های مختلف افزود: با توجه به اینکه 100 درصد اجزای تشکیل‌دهنده این نیروی عظیم توسط آحاد مردم شکل گرفته بنابراین هرگز شکست نخواهد خورد.

فرماندار نهاوند با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج سراسر کشور بیان داشت:‌ ایشان به خوبی و اندیشمندانه به بسیج و موفقیت‌های آن اشاره کردند و می‌توان دریافت که بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده نیست.

وی بسیج را فراتر از سازمان و نهاد ذکر کرد و گفت: یکی از دلایل موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف وجود روحیه بسیجی بین آحاد مردم به ویژه میان مدیران، کارکنان و کارمندان کشور است زیرا هر جا که نیاز به انجام مأموریت‌ و یا برنامه‌ای با نتیجه مثبت و دلخواه بوده بسیج و روحیه بسیجی وارد میدان شده است.

مولوی ساده‌زیستی بسیج را از توفیقات این نیرو دانست و افزود: بعد از گذشت چند سال از تشکیل این نیروی مردمی خلق و خوی ساده‌زیستی در وجود آن موج می‌زند.

وی با بیان اینکه لباس بسیجی همان لباس خدمت به مردم است، بیان داشت: بسیج بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای خدمت به مردم گام برمی‌دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز گفت:‌ از افتخارات بسیج حضور در مناطق محروم و انجام پروژه‌ها و طرح‌های محرومیت‌زدایی است.

محسن امیدی با اشاره به اجرای 6 طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی سپاه نهاوند در سال جاری ابراز داشت: با توجه به اینکه یکی از نیازهای کشور ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار به ویژه جوانان بسیجی تحصیل‌کرده است در این راستا توسط بسیج سازندگی اقدام به معرفی بسیجیان واجد شرایط به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی شده است.

وی با اشاره به افتتاح 6 طرح تولیدی، کشاورزی و صنعتی در نهاوند طی امسال اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای بیش از 40 نفر از بسیجیان واجد شرایط اشتغال پایدار ایجاد شده که می‌توان از جمله این طرح‌ها به جوجه‌کشی، پرورش بوقلمون، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش بلدرچین و شترمرغ و کاشت زعفران در روستاهای نهاوند اشاره کرد.

انتهای پیام/89016/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول