اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای طوماری

مردم آب‌بر خواستار معرفی شهرداری متخصص و با تجربه شدند

مردم طارم با امضای طوماری به فرماندار، خواستار معرفی شهرداری پر تجربه و متخصص برای مرکز این شهرستان آب‌بر شدند.

مردم آب‌بر خواستار معرفی شهرداری متخصص و با تجربه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان در طومار جمعی از مردم، اصناف و بازاریان و فعالان شهرستان طارم که به خبرگزاری فارس در زنجان ارسال شده آمده است: احتراماً به استحضار می‌رساند، در راستای به ثمر رسیدن حماسه سیاسی و آغاز به کار دولت تدبیر و امید و اعتدال شایسته آن است که بنا به حکم اعتدال، که اگر هر چیزی در جایگاه مشخص خود قرار گیرد، شاهد افق‌های انسانی و اسلامی و تعالی در همه زمینه‌ها در جامعه‌ خواهیم بود.

در این طومار آمده است: لازمه انجام هر کاری به ویژه مسئولیت‌های اجرایی، داشتن تعهد و تخصص توامان، همچون دو بال پرنده است، که نبود یکی قطعاً پرواز را غیر ممکن می‌سازد، الغرض مسئولیتی همچون شهرداری و شهردار، که مسئولیت بنیان‌های هویت یک شهر را به دوش می‌کشد، کاری بسیار دشوار و مسئولیتی بس خطیر است که بعد از تعهد نبود تخصص در این زمینه، آفت گذشته ما بوده است.

در ادامه طومار طارمی‌ها به فرماندار این شهرستان آمده است: بدین سبب ما جمعی از اهالی، بازاریان، اصناف و کسبه آب‌بر در معرفی اشخاصی همچون آقای ایوبعلی عماری، برای تصدی شهرداری آب‌بر بسیار گله‌مندیم. اگر تاکید آقایان بر بومی بودن ایشان است. ما جوانان بومی بسیار متخصص‌تری در زمینه شهرسازی و معماری داریم که در صورت نیاز، حضورتان معرفی می‌شوند.

در پایان طومار طارمی‌ها که رونوشت آن به مدیرکل امور شهری استانداری زنجان ارسال شده، آمده است: یک پزشک بعد از سال‌ها تحصیل و تجربه به جرات در مورد یک بیماری نظر می‌دهد، چگونه می‌شود شخصی که هیچ‌گاه در زمینه شهرسازی و شهرداری تحصیلات و اطلاعاتی نداشته، مورد آزمون قرار می‌گیرد، که آزمون و خطا جزو ابتدایی‌ترین راه‌حل‌های مقابله با مشکل است. پس به حکم اعتدال و عقل و انصاف تقاضا داریم مراتب را مورد بازبینی قرار دهید.

انتهای پیام/2308/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول