اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان طارم:

زیتون طارم جایگاه ویژه در سطح کشور دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: محصول زیتون شهرستان طارم جایگاه ویژه در سطح کشور دارد.

زیتون طارم جایگاه ویژه در سطح کشور دارد

مسعود زنگنه امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: زیتون طارم از قدیم‌الایام در این شهرستان تولید می‌شود و دارای جایگاه ویژه در استان و سطح کشور است.

وی زیتون طارم را یک محصول مهم دانست و تاکید کرد: این محصول در سطح قابل توجهی از باغات شهرستان تولید می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان طارم به جشنواره زیتون در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره در آب‌بر برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه پنجمین جشنواره زیتون در شهرستان طارم به پایان رسیده، افزود: این چشنواره در مورخ 9 آبان در شهر آب‌بر و با حضور بهره‌برداران این محصول برگزار شد.

زنگنه به برگزاری این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: در این جشنواره بیش از 400 نفر از بهره‌برداران محصول زیتون حضور داشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان طارم باب بیان اینکه این جشنواره به شکل مناسبی برگزار شد، گفت: در این جشنواره علاوه بر بهره‌برداران کارشناسان و مسئولان استانی و کشوری نیز حضور داشتند.

وی به اجرای این مراسم اشاره کرد و گفت: در این مراسم مدیر دفتر زیتون وزارت جهاد کشاورزی، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم، فرماندار طارم و نمایندگان تشکل‌های کشاورزی مرتبط حضور داشتند و به ایراد سخن پرداختند.

این مسئول با بیان اینکه در پایان مراسم به تولیدکنندگان برتر هدایایی داده شد، ادامه داد: به تولیدکنندگان برتر و فعالان صنایع تبدیلی زیتون شهرستان طارم و برگزارکنندگان جشنواره لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان طارم به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان طارم اشاره کرد و متذکر شد: علاوه بر زیتون طارم که شهره کشوری و جهانی دارد دیگر محصولات طارم نیز دارای اهمیت هستند.

وی محصولات باغی شهرستان طارم را یادآور شد و تاکید کرد: شهرستان طارم در بخش تولیدات باغی دارای محصولات بسیار با کیفیتی است.

زنگنه فندق را یکی از محصولات مهم تولیدی در طارم عنوان کرد و اذعان داشت: این محصول دارای کیفیت خوبی در طارم است.

انتهای پیام/73007/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول