اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

کمک 1،5 میلیارد ریال حامیان به ایتام طارمی

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی حامیان به ایتام طارمی خبر داد.

کمک 1،5 میلیارد ریال حامیان به ایتام طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی است.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام با هدف ارائه خدمات بهتر به ایتام اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در قالب طرح اکرام ایتام از مشارکت خیرین و حامیان جهت حمایت از ایتام استفاده می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد اکرام ایتام است، اضافه کرد: خیرین و حامیان در قالب این طرح کفالت یک یا چند یتیم را قبول می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 198 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی طارم هستند، اضافه کرد: حمایت از این تعداد یتیم به عهده 891 حامی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال یک میلیارد و 347 میلیون و 824 هزار ریال به صورت نقدی به ایتام طارمی کمک شده است، اضافه کرد: همچنین ارزش ریالی کمک‌های غیرنقدی حامیان به ایتام طی شش ماهه نخست امسال 173 میلیون و 770 هزار ریال برآورد شده است.

این مسئول با بیان اینکه اجرای طرح اکرام ایتام محدود به زمان خاصی از سال نیستٰ اذعان داشت: در همه فصول سال حامیان با مراجعه به دفاتر امداد و یا سایت اینترنتی این نهاد می‌توانندٰ نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول