اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد

تهیه طرح هادی و تفصیلی در 13 روستای شهرستان طارم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تهیه طرح هادی و تفصیلی در 13 روستای شهرستان طارم انجام شده است.

تهیه طرح هادی و تفصیلی در 13 روستای شهرستان طارم

احمد حاجی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در 6 ماه نخست سال‌جاری نسبت به انجام طرح‌های هادی و تفصیلی در این روستاها اقدام شده است.

وی به اعتبار این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: انجام طرح‌های هادی و تفصیلی در این 13 روستا از محل اعتبارات استانی سال گذشته بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان طرح‌های هادی روستایی در شهرستان طارم را یادآور شد و تاکید کرد: در سال‌جاری طرح‌های هادی روستایی در این شهرستان پیگیری شده است.

وی به اهمیت اجرای طرح‌های هادی روستایی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های هادی روستایی موجب توسعه مناسب روستاها شده است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه اعتبارات مناسبی برای تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی در نظر گرفته می‌شود، افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اعتبار هزینه شده برای تهیه طرح‌های هادی و تفصیلی 13 روستای طارم اشاره کرد و اظهار داشت: یک‌هزار و 120 میلیون ریال برای این طرح‌ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر بسیاری از روستاهای استان دارای طرح هادی شده‌اند، افزود: بسیاری از روستاهای استان در حال حاضر دارای طرح‌های هادی هستند.

حاجی‌زاده به تکمیل طرح‌های هادی روستایی نیز تاکید کرد و گفت: اهتمام جدی نسبت به تکمیل طرح‌های در دست اقدام وجود دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان توسعه عمران روستایی را در روستاهای استان مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توجه به عمران روستاها با اجرای طرح‌های هادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر طرح‌های هادی اقدامات دیگری نیز در روستاها صورت می‌گیرد، افزود: مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در کنار دیگر فعالیت‌های مهم در سطح روستاهای استان صورت می‌گیرد.

حاجی‌زاده احداث خانه عالم روستایی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: صدور اسناد مالکیت روستایی نیز از دیگر اقداماتی است که در روستاهای استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73007/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول