اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خبر داد

برگزاری جشنواره اختراعات، ابتکارات و خلاقیت‌های بسیج در خدابنده

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: به مناسبت هفته بسیج جشنواره اختراعات، ابتکارات و خلاقیت‌های بسیج در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره اختراعات، ابتکارات و خلاقیت‌های بسیج در خدابنده

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته بسیج شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از 30 آبان‌ماه آغاز شده و تا ششم آذرماه جاری ادامه دارد، تصریح کرد: همایش مشترک ائمه جمعه، جماعات و هیئت امنای شهرستان در حسینیه سپاه ناحیه خدابنده برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده حضور کارکنان سپاه در اماکن مقدس و امامزادگان را از دیگر برنامه‌های برگزار شده اعلام کرد و گفت: این برنامه در بقعه قیدارالنبی (ع) خدابنده و شهر سجاس برگزار شد.

این مسئول دیدار با خانواده معظم شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: این برنامه‌ها با محوریت حلقه‌های صالحین توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

ویزیت رایگان بسیجیان در بهداری سپاه ناحیه خدابنده

ابراهیمی ویزیت رایگان بسیجیان در بهداری سپاه ناحیه خدابنده را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این برنامه از تاریخ 30 آبان‌ماه آغاز شده و تا ششم آذر‌ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی مختلف همچون فوتبال، والیبال و ... در طول هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در باشگاه‌های ورزشی شهرستان خدابنده اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه نشست‌های طرح ابرار در همه حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان اجرا می‌شود، تصریح کرد: همچنین کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد در طول هفته در پایگاه‌ها و واحدهای مقاومت برگزار می‌شود.

اعزام نخبگان و راویان به مدارس و مراکز آموزشی خدابنده

این مسئول اعزام نخبگان و راویان به مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهی را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه در طول هفته بسیج توسط کانون بسیج پیشکسوتان در مدارس و دانشگاه‌های شهرستان اجرا می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه مسابقه وبلاگ‌نویسی و مقاله‌نویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در طول هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین مراسم تجلیل از ورزشکاران بسیجی در طول هفته توسط کانون بسیج فرهنگیان شهرستان اجرا می‌شود.

وی نشست سرگروه‌های صالحین و یادواره شهدای کارمندی را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس عطرافشانی و غبارروبی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی امروز در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: میقات صالحین، همایش حلقه‌های صالحین، ارائه مشاوره دینی و پزشکی، ایستگاه صلواتی و تجلیل از بسیجیان حاضر در مراسم بازسازی واقعه غدیر از جمله‌ برنامه‌هایی است که در مصلاهای نماز جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی در خدابنده

این مسئول برگزاری جشنواره اختراعات، ابتکارات و خلاقیت‌های بسیج را از برنامه‌های روز دوم آذرماه جاری اعلام کرد و گفت: این برنامه در طول روز دوم آذرماه در حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی در خدابنده اجرا می‌شود، افزود: این مراسم در روز دوم آذرماه در دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه آزاد شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نشست تخصصی خانه نخبگان استان‌ها توسط بسیج علمی و پژوهشی در سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه دوره هادیان بصیر فرهنگیان در سالن آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود، گفت: نشست شورای عالی قشر کارمندی و کارگری در شهرستان اجرا می‌‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مسابقات عمومی قرآن و بسیج و محفل انس با قرآن در حسینیه سپاه خدابنده برگزار می‌شود، افزود: مسابقه مدیحه‌سرایی نوجوانان ویژه برادران زیر 17 سال توسط گروه تعلیم و تربیت بسیج اجرا می‌شود.

ابراهیمی اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم را از برنامه‌های روز سوم آذرماه جاری اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه در روستاهای «بیوک، قشلاق، داش‌تپه، اولی بیگ» توسط بسیج جامعه پزشکی اجرا می‌شود.

وی بازدید از طرح‌های عمرانی، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی بسیج را از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد و ادامه داد: همچنین یادواره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس در مصلای شهر سجاس توسط حوزه امام حسن (ع) این شهر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه نشست مشترک سرگروه‌های صالحین با والدین اعضای حلقه‌ها در روز چهارم آذرماه در پایگاه‌های مقاومت شهرستان اجرا می‌شود، گفت: نشست بصیرتی و منتظران موعود نیز در مسجد روستاهای «بولاماجی، دایاناو و نور بهار» برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در حوزه زن، خانواده و سبک زندگی اسلامی را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: همچنین مهد قرآنی پایگاه صدیقه کبری (س) روستای «دوتپه» در روز چهارم آذرماه افتتاح می‌شود.

ابراهیمی اجتماع حماسی گردان‌های امام علی (ع)، امام حسین (ع)، الزهرا (س) و اقشار بسیج در روز سه‌شنبه پنجم آذرماه را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این برنامه در سالن شهید فهمیده شهر قیدار توسط حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشست تخصصی نقش زنان در حرکت‌های مردمی جهان اسلام برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه در فرهنگسرای اشراق شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خاطرنشان کرد: همچنین شبکه شباب، ساختمان پایگاه بسیج برادران و خواهران سجاس، حوزه دانش‌آموزی سجاس، خواهران زرین‌رود و سالن 9 دی صالحین سجاس در روز ششم آذر‌ماه جاری افتتاح می‌شود.

این مسئول افتتاح سایت صالحین حوزه‌ها را از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد و افزود: نهضت روشنگری بسیج با موضوع تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول