اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خبر داد

حضور 500 بسیجی در رزمایش «یاوران ولایت» خدابنده

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: 500 نفر از بسیجیان در رزمایش «یاوران ولایت» گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس بسیج سپاه ناحیه خدابنده حضور دارند.

حضور 500 بسیجی در رزمایش «یاوران ولایت» خدابنده

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته بسیج شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج از 30 آبان تا ششم آذر ماه جاری با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است، تصریح کرد: برنامه‌های هفته بسیج شهرستان خدابنده نیز از امروز 30 آبان ماه جاری در سطح شهرستان آغاز شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه‌های هفته بسیج از سوی رده‌ها و اقشار مختلف بسیج اجرا می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: همزمانی هفته بسیج با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) فرصت مناسبی است که جانفشانی و فداکاری‌های بسیجیان و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران بازگو شود.

ابراهیمی به برگزاری رزمایش «یاوران ولایت» گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس بسیج سپاه ناحیه خدابنده اشاره کرد و افزود: این رزمایش هم‌اکنون در پادگان قدس سپاه ناحیه خدابنده در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این رزمایش به مدت 48 ساعت توسط بسیجیان شهرستان خدابنده اجرا می‌شود، اظهار داشت: رزمایش «یاوران ولایت» تا ساعت 16 فردا یکم آذر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه 500 نفر از بسیجیان شهرستان خدابنده در این رزمایش حضور دارند، تصریح کرد: این رزمایش برای حفظ انسجام، اقتدار، آمادگی و تمرین کارکنان، پایوران و بسیجیان سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: رزمایش یاوران ولایت امسال با شعار «لبیک یا حسین لبیک با خامنه‌ای» توسط گردان‌های مختلف شهرستان خدابنده در حال برگزاری است.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج سال‌جاری با شعار «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» در سطح شهرستان خدابنده برگزار می‌شود، افزود: همچنین هر روز هفته بسیج با عنوانی نامگذاری شده است.

ابراهیمی برگزاری ایستگاه صلواتی، یادواره شهدا، ویزیت رایگان بیماران، دیدار با خانواده‌های معزز شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، نشست سرگروه‌های صالحین و... را از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد.

وی ادامه داد: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف در طول هفته بسیج برای عموم مردم مفید واقع شود.

انتهای پیام/73008‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول