اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

بسیج توان تبدیل تهدیدها به فرصت را دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج یاری‌رسان مردم است، گفت: در حوزه سازندگی فرهنگی و اقتصادی نقش بی‌بدیل بسیج بارز است و توان تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را دارد.

بسیج توان تبدیل تهدیدها به فرصت را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه کردستان با نماینده ولی‌فقیه در این استان اظهار کرد: خوشبختانه بسیج در تمامی حوزه‌های فرهنگی حضور دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در این هفته برگزار می‌شود گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی پژوهشی، تبیین سبک زندگی اسلامی و کاربرد آن از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تجلیل از نخبگان بسیجی، تبیین نقش و اهمیت حجاب و عفاف، برگزاری 415 یادواره شهدای دانش‌آموز در استان، طرح میقات صالحین، حضور در نماز جمعه، افتتاح پروژه‌های سازندگی و رفع محرومیت را از دیگر برنامه‌ها در این رابطه عنوان کرد.

سردار رجبی با بیان اینکه این برنامه‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد تصریح کرد: بسیج در حوزه سلامت جامعه نیز اقدامات مطلوبی انجام داده است که از آن جمله می‌توان به احداث بیمارستان صحرایی در مناطق نیازمند اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از رسالت‌های بسیج مقابله با حرکت‌های ضدفرهنگی است گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در این راستا رعایت شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج یک ظرفیت خدادادی است گفت: بسیجیان کردستان همپای بسیجیان کشور آماده اجرای فرامین نظام هستند.

سردار رجبی با اشاره به اینکه بسیج یاری‌رسان مردم است گفت: در حوزه سازندگی فرهنگی و اقتصادی نقش بی‌بدیل بسیج روشن و بارز است و توان تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها را دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اتخاذ تدابیر لازم و برگزاری برنامه‌های سودمند در هفته بسیج زمینه رشد و تعالی فرهنگ بسیجی در جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول