اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌عشرت شایق ‌‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

بسیج ‌زمینه ‌جهش تاریخی را برای ملت ایران فراهم کرده است‌

دبیر قرارگاه رسانه‌ای مقابله با تهدیدات نرم گفت: ‌زمینه یک جهش تاریخی را برای ملت ایران فراهم کرده است.

بسیج ‌زمینه ‌جهش تاریخی را برای ملت ایران فراهم کرده است‌

عشرت شایق امروز همزمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز، نقش بسیج در تداوم حرکت توفنده انقلاب اسلامی را سرنوشت‌ساز دانست و اظهار کرد: نیروهای مؤمن‌ بسیج همواره در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، علمی و اقتصادی حضوری فعال و گره‌گشا داشته‌اند.

وی از بسیج به عنوان فراگیرترین تشکل مردمی یاد کرد و افزود: جمع کثیری از بهترین، دلسوزترین و خلاق‌ترین نیروها‌ در بسیج مشغول خدمت بوده و یا با این نهاد پرمنزلت در ارتباط هستند که قادرند کارهای بزرگی را به انجام رسانند و نقش بسیج در دفاع مقدس و تامین امنیت کشور می‌تواند نمونه‌ای از این توانمندی‌ها باشد.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان رده‌های بسیج سراسر کشور و تاکید ایشان بر حضور بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: بسیج الگوی مقاومت، پایداری و همبستگی ملت‌ ایران است و هر جا که مردم با وحدت و همبستگی در صحنه باشند یقینا پیروزی‌های بزرگی به دست خواهد آمد.

این کارشناس مسائل سیاسی، توانایی‌های بسیج را یکی از نقاط قوت برجسته و بی‌بدیل انقلاب اسلامی دانست و گفت: بیشترین نیروهای سازماندهی شده در بسیج را نسل سوم انقلاب یعنی جوانان تشکیل می دهند و این نسل با تکیه بر معنویت و مسلح شدن به علم و دانش زمینه یک جهش تاریخی را برای ملت ایران فراهم کرده است.

وی تقویت همه جانبه بسیج را یک راهبرد اساسی و سرنوشت‌ساز برای کشور اعلام کرد و افزود: توانمندی‌های بسیج باید حفظ و تقویت شود تا این نهاد مردمی بتواند بهتر و بیشتر به وظیفه تاریخی خود در پاسداری از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت همه جانبه کشور عمل کند.

شایق نقش بسیج در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: هنرمندان و نویسندگان بسیجی از مدافعان و سربازان خط مقدم نظام جمهوری اسلامی در زمینه جنگ نرم محسوب می شوند که با امکانات محدود، کارهای بزرگی را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/60002/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول