اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

سرافرازی و عظمت بسیجیان در گرو پیروی از ولایت فقیه است

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به آرمان‌های والای انقلاب و بسیج گفت: سرافرازی و عظمت بسیجیان در گرو پیروی از ولایت فقیه است.

سرافرازی و عظمت بسیجیان در گرو پیروی از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی در مراسم تجدید میثاق روسای ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی با شهدای گمنام که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: سرافرازی و عظمت بسیجیان در گرو پیروی از ولایت فقیه است.

فرماندار شهرستان قرچک با تبریک هفته بسیج و تسلیت محرم حسینی، اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج و بسیجیان حرکت در مسیر حضرت امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا است.

وی با اشاره به اینکه بسیج موجب پاسداری و حفظ ارزشهای انقلاب و نظام شده است، افزود: هفته بسیج یادآور خاطره شهدا، جانبازان و حماسه‌سازان بزرگ ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس است.

 

ریاحی به حضور همیشه بسیج در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... اشاره کرد و گفت: حضور هوشمندانه بسیج در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز در مقابله با تهدیدها و توطئه‌های دشمنان بسیار تأثیرگذار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه بسیج امتداد حادثه تاریخ ساز عاشوراست، بیان داشت: تقارن هفته بسیج با محرم حسینی باعث شد تا رویکرد اصلی برنامه های این هفته، تبیین فلسفه قیام حسینی باشد.

فرماندار شهرستان قرچک اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت‌پذیری از رهبری نظام را یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیج نام برد.

 

ریاحی با اشاره به اینکه بسیجیان همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند، افزود: در فتنه 88 همین بسیجیان بودند، با حضور به موقع در صحنه  از ولایت فقیه و رهبری خود دفاع کردند.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به همه بسیجیان غیرتمند ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران، افزود: سربلندی و عظمت بسیجیان در پرتو عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت است.

این گزارش حاکی است، رضا ریاحی فرماندار به همراه روسای ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج با حضور در مقبره شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس شهرستان قرچک ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، قبور این دو شهید غبارروبی و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/2462/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول