اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

بسیج موضوع نقاشی 200 کودک آملی

200 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرستان آمل با حضور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) این شهر بسیج و ایثار مخلصانه را نقاشی کردند.

بسیج موضوع نقاشی 200 کودک آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسابقه نقاشی با موضوع بسیج از صبح امروز با حضور 200 دانش‌آموز مقطع ابتدایی این شهرستان از سوی آموزش و پرورش و امور بانوان فرمانداری آمل برگزار شد.

مسئول امور بانوان و مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل در این مراسم با اشاره به اینکه این مسابقه به مناسبت هفته بسیج شکل گرفته است، یادآور شد: در این مسابقه بسیج به عنوان سوژه نقاشی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

صدیقه حق‌شناس با بیان اینکه این نقاشی‌ها از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمل در نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، افزود: در پایان این مسابقات نیم روزه از 12 نفر از برگزیدگان نقاشی هفته بسیج تجلیل شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و پرورش آمل نیز با تاکید بر اینکه این مسابقه به عنوان یک کلاس درس برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: براساس برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کلاس درس دانش‌آموزی مختص به مدارس نیست و فضای جامعه هر یک برای دانش‌آموزان محل یادگیری به شمار می‌رود.

صدیقه لطفی‌ناییج با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ابتدایی در این فضا با الهام گرفتن از فضای معنوی گلزار شهدای امامزاده ابراهیم، بسیج و دستاوردهای آن را نقاشی کردند، گفت: تلاش کردیم اقشار تاثیرگذار در جامعه را به دانش‌آموزان معرفی کنیم.

انتهای‌پیام/86011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول