اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت

تشریح برنامه‌های هفته بسیج مریوان

فرماندار شهرستان مریوان با بیان اینکه به منظور گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی را در دستور کار خود دارد، برنامه هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های هفته بسیج مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، عبدالله رشیدی‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بسیج اظهار داشت: هدف از برگزاری برنامه‌های این ایام معرفی نمودن توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف است و ما برای برگزاری بهتر این برنامه‌ها از ادارات مربوطه انتظار کمال همکاری و مساعدت را داریم.

رشیدی‌پور با اشاره به اینکه بسیج یک امر بسیار مهم و باارزشی است که از سوی امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد، عنوان کرد: بسیج یک ارتش مردمی است و امروزه از یک خانم خانه‌دار گرفته تا بازاریان و کارمندان ادارات هر کدام به نوبه خود یک بسیجی به شمار می‌آیند و این امر به نوبه خود اهمیت موضوع را می‌رساند.

وی اظهار داشت: حضور پررنگ و باشکوه بسیج مردمی در تمامی عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی امروز ما را بر آن داشته تا با گرامیداشت این روز یادی از زحمات این قشر زحمت‌کش و دلسوز جامعه شود.

فرماندار مریوان عنوان کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در قالب یادواره شهدا و گردهمایی ائمه جماعات در طول هفته برگزار می‌شود.

وی برگزاری غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری گردهمایی‌های بسیج را از جمله برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: امروزه بسیج یک جامعه‌ای بسیار بزرگ است که با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و امید است که بتوانیم در این هفته آن چنان که شایسته است از زحمات این افراد قدردانی نماییم.

امام جمعه شهر مریوان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع بسیج عنوان کرد: قرآن کریم به صراحت به مسلمانان دستور داده است تا با بسیج شدن و ایجاد وحدت از بروز هر نوع تفرقه‌ای جلوگیری نمایند تا با همدلی و همیاری یکدیگر بتوانیم آینده‌ای روشن را برای خود و جامعه بسازیم.

ماموستا مصطفی شیرزادی با اشاره به آیات قرآن کریم و احادیث نبی مکرم (ص) در مورد بسیج شدن یاران پیامبر(ص) افزود: در هجرت پیامبر مکرم (ص) اسلام تمامی یارانش بسیج شدند و با توجه نمودن به این امر مهم امروزه ما همه باید یک بسیجی باشیم که در راه خداوند و برای رضایت وی فعالیت نماییم.

انتهای پیام/79008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول