اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل:

20 پروژه عمرانی اردبیل در هفته بسیج افتتاح می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج 20 پروژه عمرانی در جای جای استان اردبیل به بهره‌‌برداری می‌رسد.

20 پروژه عمرانی اردبیل در هفته بسیج افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد توحیدی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه همزمان با هفته بسیج در اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل هشت سالن ورزشی، 10 پایگاه مقاومت و دو حوزه مقاومت است که به میمنت هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تسلیت ایام شهادت سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری‌ها تصریح کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب روح برگرفته از آرمان عاشورایی و شهدای کربلایی است که با دستور بنیانگذار کبیر انقلاب در سال 58 شکل گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به ضرورت تشکیل این نهاد مردمی اشاره کرد و یادآور شد: همه ملت ایران که تابع ارزش‌ها، ولایت و مقدسات دینی و اسلامی هستند در این مجموعه عظیم و فاخر حضور دارند و امیدواریم بسیجی‌وار زندگی کنیم، بسیجی‌وار از دنیا برویم که این خود شهادت و نایل شدن به اوج تقرب و سعادت الهی است.

توحیدی گفت: تمام مردم مومن و متدین ایران اسلامی که به ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی پایبند هستند در زمره نیروهای بسیجی قرار دارند و ما در جنگ هشت ساله روحیه عاشورایی بسیج را به نمایش گذاشتیم به طوری که در برابر دشمنان ایستادیم و به رغم اینکه تمام دنیا یک طرف بود و ملت ایران در طرف دیگر قرار داشت هشت سال مقاومت کردیم و در برابر تمام مستکبران خم به ابرو نیاوردیم.

این مسئول یکی از عناصر پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله را پایبندی به تفکر بسیج، الهام گرفته از عاشورای حسینی توصیف کرد و افزود: امروز نیز به برکت روحیه بسیجی در جنگ نرم با دشمنان در صحنه ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که آنها به مرزهای این کشور اعم از مرزهای خاکی و اعتقادی تعدی و جسارتی داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یکی از دلایل ایستادگی بسیجیان را در مقابل شبیه خون و تهاجم فرهنگی پایبندی به تمام اعتقادات توصیف کرد و گفت: دشمن به خوبی می‌داند که در هر عرصه‌ای پای بسیج به آن باز شود ناکامی با آنها همراه است چرا که اندیشه بسیج اندیشه استکبار‌ستیز و دشمن نابود‌کن است.

توحیدی حضور بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی و تمام رویدادهای فرهنگی و اجتماعی و پیشرفت‌های همه‌جانبه کشور یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما امروز در تمام صحنه‌ها برای بیان اعتقادات و ارزش‌هایمان حرف برای گفتن داریم و معتقدیم دشمن با بهانه قرار دادن برخی از موضوعات نظیر پرونده هسته‌ای سعی می‌کند تا توان و رمق ما را بگیرد چرا که پرونده هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست و ما اگر آن را کنار بگذاریم فردا موضوعات دیگری نظیر حمایت ایران از فلسطین، لبنان و سوریه را علم می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود از تدارک 550 برنامه در هفته بسیج خبر داد و اذعان داشت: شاخص‌ترین این برنامه طرح جمکران بود که با حضور بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌ها، نواحی، حوزه‌ها و کانون‌ها به تعداد 60 هزار نفر به صورت ملی و در قالب دیدار با مقام معظم رهبری دیروز برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل دیدار با خانواده‌‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، و اعزام تیم‌های درمانی بسیج پزشکی به مناطق محروم را از برنامه‌های تدارک دیده شده هفته بسیج اعلام کرد.

توحیدی حضور پرصلابت بسیجیان در قالب تشکل‌های حلقه‌های صالحین را در میعادگاه‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان بسیجی قبل از خطبه‌های نماز جمعه یادآور شد و تصریح کرد: قرار است همایش سران و معتمدین ایالت‌ها و طوایف عشایری برگزار شود و در کنار آن همایش پیشتازان رجعت و حجاب و همچنین مانور فرهنگی جمع و خانواده در گرامیداشت هفته بسیج برگزار می‌شود.

این مسئول یکی از رویکردهای بسیج را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و گفت: بسیج به عنوان یک وظیفه همگانی در ترویج این فریضه الهی پیشقدم است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با برشمردن اهداف برگزاری هفته بسیج، تبیین نقش و جایگاه توانمندی این نیرو در پیشرفت و اقتدار کشور و تحقق تمدن اسلامی ایجاد امید و شور‌آفرینی در جامعه و کمک به تقویت وحدت و انسجام ملی اعلام کرد.

توحیدی بسیج را مدافع تمامیت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: باید با بهر‌ه‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برکات و آثار بسیج و حضور این نیرو در عرصه‌های مختلف تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: در راستای الگو‌سازی مناسب در جامعه وظیفه داریم الگوی بسیج را به عنوان یک نیروی مردمی به تک تک افراد جامعه معرفی کنیم تا شاهد استمرار اهداف نظام اسلامی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/62004/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول