اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گناباد

برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در گناباد اعلام شد

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گناباد برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج را در این شهرستان اعلام کرد.

برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در گناباد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، سعید فولادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای بوده که اسلام، قرآن، امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

وی تصریح کرد: در تاریخ چهارم ‌آذرماه سال 1358 با صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی، بارقه‌ای از امید در چشم جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم زده شد.

فولادی اضافه کرد: در دوران 8 سال جنگ تحمیلی جوانان دلیر بسیجی دست از جان و تعلقات مادی شستند و شجاعانه در برابر زورگویی و تهاجم استکبار جهانی به میهن اسلامی دفاع کردند؛ به گونه‌ای که همه جهانیان و حتی دشمنان را به حیرت و تحسین وادار کردند.

وی ضمن گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج مستضعفین که از 30 آبان‌ماه شروع می‌شود و تا 6 آذرماه ادامه دارد، برنامه‌های متنوعی در شهرستان گناباد اجرا خواهد شد.

این مسئول با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان گناباد افزود: غبارروبی مزار شهدای گناباد و کاخک، شرکت بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه اول آذرماه و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بسیج در حوزه عمرانی از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: گردهمایی بسیجیان این شهرستان در روز پنجم آذرماه و برپایی ایستگاه مشاوره رایگان پزشکی از دیگر برنامه‌های این هفته در گناباد است.

فولادی از تمامی بسیجیان برای شرکت در این برنامه‌ها دعوت کرد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول