اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت پگاه زنجان خبر داد

کسب جایزه ملی کیفیت توسط شرکت شیر پگاه زنجان

مدیر عامل شرکت پگاه زنجان گفت: شرکت شیر پگاه زنجان امسال موفق به کسب جایزه ملی کیفیت شد.

کسب جایزه ملی کیفیت توسط شرکت شیر پگاه زنجان

سعید امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجموعه تولیدی و صنعتی پگاه زنجان به عنوان بزرگ‌ترین صنعت تبدیلی فعال استان زنجان در دوره‌های کاری اخیر گام‌های بلندی در راستای توسعه پایدار برداشته است.

وی به انتخاب این مرکز به عنوان واحد نمونه استاندارد و صادر کننده نمونه در استان اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت پگاه توفیقات گسترده‌ای در حوزه‌های صادراتی، کیفی و پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی و زیستی داشته است.

مدیر عامل شرکت پگاه زنجان از کسب جایزه ملی کیفیت خبر داد و اضافه کرد: این رتبه در مرحله ملی به این شرکت اعطا شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه جایزه مذکور در 19 آبان سال‌جاری طی مراسمی به این شرکت اعطا شده، تصریح کرد: این برنامه به مناسبت روز ملی کیفیت و با حضور مسئولان و مدیران ارشد ملی در محل سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز تهران برگزار شد.

امیدی با بیان اینکه شرکت پگاه زنجان به عنوان تنها نماینده استان زنجان در این مراسم حضور داشت، تاکید کرد: شرکت پگاه زنجان تنها نماینده مجموعه صنایع شیر ایران در این برنامه حضور یافت و موفق به اخذ جایزه شد.

مدیر عامل شرکت پگاه زنجان با بیان اینکه این شرکت در مقطع باقیمانده از سال‌جاری در راستای تحقق حماسه اقتصادی طرح‌های گسترده‌ای دارد، گفت: این شرکت در حوزه تنوع‌دهی به محصولات، توسعه بازارهای داخلی و صادراتی، بهبود شاخص‌های کیفی، بهره‌وری و زیست‌محیطی برنامه ویژه کاری دارد.

انتهای پیام/73002/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول