اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا خبر داد

بهره‌مندی 90 مددجوی دنا از خدمات آموزشی ـ تربیتی قبل از ازدواج

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا از بهره‌مندی 90 نفر از مددجویان دختر کمیته امداد این شهرستان از طرح نظام جامع آموزشی تربیتی قبل از ازدواج خبر داد.

بهره‌مندی 90 مددجوی دنا از خدمات آموزشی ـ تربیتی قبل از ازدواج

مجتبی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت به خدمات ارائه شده کمیته امداد به جامعه هدف خود اشاره و اظهار کرد: توجه به بحث ازدواج از موارد مهم در زندگی بوده که رعایت اصول و ضوابط زندگی هر فرد باید بر مبنای اصول باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا برگزاری همایش‌های فرهنگی و آموزشی با هدف افزایش آگاهی زوجین جوان تحت حمایت را از برنامه‌های اجرایی این نهاد عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش‌ها در زندگی مشترک و تحکیم بنیان خانواده و تامین و تضمین سلامت زوجین جوان جامعه می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

وی تصریح کرد: با توجه به این امر در این خصوص 90 نفر از مددجویان دختر تحت حمایت در آستانه ازدواج از جلسات راهنمایی و مشاوره گروهی این نهاد بهره‌مند شدند.

امینی بیان داشت: جلسات راهنمایی گروهی از ابتدای سال جاری تاکنون و طی چند جلسه و با هدف افزایش سطح آگاهی دختران در آستانه ازدواج در خصوص اهمیت و ضرورت ازدواج و معیارها و ملاک‌های انتخاب همسر در سطح شهرستان دنا برگزار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش قبل از ازدواج برای جامعه هدف اذعان کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج توسط مربیان کار آزموده از بروز طلاق، اختلافات خانوادگی و سایر آسیب‌های اجتماعی تا حدود زیادی جلوگیری می‌شود.

امینی با تاکید بر این‌که توجه به محتوای برنامه‌های آموزشی و تربیتی قبل از ازدواج می‌تواند کمک‌کننده خوبی برای جوانان جامعه هدف باشد، گفت: انتظار می‌رود مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با حضور در کلاس‌های آموزشی نهایت استفاده از کلاس‌ها را ببرند. 

انتهای پیام/82011/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول