اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای آستان مقدس آقا سید محمد (ع) خبر داد

3 ازدواج آسان در اتاق پیوندهای آسمانی لنگرود

رئیس هیئت امنای آستان مقدس آقا سید محمد (ع) کیاکلایه لنگرود از سه ازدواج آسان در اتاق پیوندهای آسمانی این بقعه متبرکه خبر داد.

3 ازدواج آسان در اتاق پیوندهای آسمانی لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حسین خانجانی عصر امروز در بازدید کاروان خبری اصحاب رسانه از پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه گیلان اظهار کرد: اتاق پیوندهای آسمانی برای نخستین بار در آستان مقدس آقا سید محمد (ع) کیاکلایه لنگرود در گیلان ایجاد شده است.

وی به سه ازدواج آسان در اتاق پیوندهای آسمانی بقعه مذکور اشاره کرد و افزود: فراهم شدن سنت پیغمبر (ص) برای ازدواج آسان و راحت در جوار امامان (ع) و امامزادگان (ع) از اهداف راه‌اندازی اتاق پیوندهای آسمانی در آستان مقدس آقا سید محمد (ع) است.

خانجانی مدت احداث اتاق پیوندهای آسمانی را 15 روز اعلام کرد و گفت: 12 میلیون تومان برای احداث راه‌پله و اتاق عقد آستان مقدس آقا سید محمد (ع) کیاکلایه هزینه شده است.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس آقا سید محمد (ع) کیاکلایه با بیان اینکه ازدواج‌های با مهریه سبک در اتاق مذکور انجام می‌شود، تصریح کرد: جوانانی که 15 سکه بهار آزادی مهریه داشته باشند از طرف این بقعه به سفر مشهد از طریق زمینی اعزام می‌شوند.

وی، سفر جوانان با ازدواج پنج سکه تمام بهار آزادی به مشهد مقدس را از طریق هوایی عنوان کرد.

خانجانی در ادامه با اشاره به بازسازی آستان مقدس آقا سید محمد (ع) کیاکلایه، بیان کرد: نمای بیرونی بقعه مذکور به دلیل آسیب‌دیدگی در حال مرمت است.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس آقا سید محمد (ع) کیاکلایه کف‌سازی این بقعه را با همکاری فرمانداری و شهرداری دانست و اضافه کرد: کف‌سازی بیرون بقعه مذکور به‌زودی انجام می‌شود.

*بازسازی 18 بقاع متبرکه در لنگرود

مسئول امور عمرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در بازدید مذکور گفت: 18 بقاع متبرکه لنگرود در حال مرمت و بازسازی است.

محمد سلیمانی 10 پروژه بقاع متبرکه لنگرود را احداثی دانست و بیان کرد: هشت پروژه تعمیراتی است و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول