اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان ثبت احوال آذربایجان غربی خبر داد

کاهش 53 درصدی ازدواج در روستاهای آذربایجان غربی

مدیر کل سازمان ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: هفت ماه امسال 3 هزار و 276 مورد ازدواج در روستاهای آذربایجان غربی به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 53 درصد کاهش یافته است.

کاهش 53 درصدی ازدواج در روستاهای آذربایجان غربی

محمد جوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ولادت در هفت ماه امسال 38 هزار و 631 مورد بوده که در مقایسه با  مدت زمان مشابه سال گذشته در این زمینه شاهد رشد 6/3 درصدی هستیم.

وی گفت: از این تعداد 25 هزار و 54 مورد ولادت شهری و 13 هزار و 577 مورد ولادت روستایی است که با توجه به آمارهای فوق ولادت نسبت به سال گذشته در شهرهای استان 6/9 درصد افزایش و در روستاها 9/5 درصد کاهش یافته است.

جوان افزود: جمع آمار فوت شده‌ها هفت ماه امسال 8 هزار و 340 مورد بود که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تقریبا 5 درصد کاهش نشان می‌دهد که این آمار نشان دهنده  بالا رفتن امید مردم به زندگی است.

وی ادامه داد: 5 هزار و 839 مورد از فوت شده‌ها مربوط به فوت شهری است که این میزان نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 8درصد افزایش یافته ولی در بخش روستایی شاهد کاهش 3/3 درصدی هستیم.

جوان تصریح کرد: مجموع ازدواج در هفت ماه امسال 20 هزار و 257 مورد بود که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 2/11 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از این تعداد 16 هزار و 981مورد مربوط به ازدواج شهری است که در این زمینه نیز شاهد رشد 3/20 درصدی هستیم.

جوان گفت: هفت ماه امسال 3 هزار و 276 مورد ازدواج در روستاهای آذربایجان غربی به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته  53 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول