اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین:

470 زوج مددجو از کارگاه‌های آموزشی ازدواج بهره‌مند شدند

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین گفت: طی دو ماه اخیر بیش از 470 زوج مددجو و دختران در آستانه ازدواج از کارگاه‌های آموزشی کمیته امداد در نمین بهره‌مند شدند.

470 زوج مددجو از کارگاه‌های آموزشی ازدواج بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز قاسم‌نژاد عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی در نمین اظهار داشت: این کارگاه‌های آموزشی در قالب دینی، مذهبی، اخلاقی، بهداشتی، پیشگیری از اعتیاد و... برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در طول سال کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی متعددی از سوی کمیته‌ امداد برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای افزایش آگاهی‌ مددجویان در زمینه‌های مختلف، دوره‌های آموزشی متنوعی برای آنان برگزار می‌شود.

قاسم‌نژاد با اعلام اینکه کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این کارگاه‌ها مسائل مطلوبی به مددجویان ارائه می‌شود.

این مسئول در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از اعتیاد آشنایی خانواده‌ها با این معضل اجتماعی است، اضافه کرد: در این کارگاه‌های آموزشی علاوه بر آشنایی خانواده‌ها با انواع مخدرهای سنتی و صنعتی در مورد چگونگی پیشگیری از آسیب‌های مخرب این مواد مطالبی به خانواده‌ها ارائه شد.

وی بیان کرد: با برگزاری این دوره‌های آموزشی سعی داریم تا خانواده‌های زیر پوشش این نهاد به ویژه زوج‌های جوان بیشتر با مبانی زندگی مشترک آشنا شده و به تحکیم زندگی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین در ادامه میزان طلاق در جامعه زیر پوشش کمیته امداد را بسیار پایین اعلام کرد و یادآور شد: ‌در سایه این آموزش‌هاست که برخی عوامل و عناصری که به اختلاف و مشکلات خانوادگی دامن می‌زنند، کاسته شده و به حداقل می‌رسد.

در پایان این کلاس‌های آموزشی بسته‌های اطلاع‌رسانی به همراه بروشور برای استفاده و مطالعه‌ تمامی اعضای خانواده در بین آنان توزیع شد.

انتهای پیام/62003/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول