اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد فرهنگی انوار ولایت فارس خبر داد

برگزاری مراسم اربعین به صورت متمرکز در حرم حضرت احمدبن موسی(ع)

مدیر بنیاد فرهنگی انوار ولایت فارس بر برگزاری مراسم اربعین حسینی در شیراز با محوریت مردم تاکید کرد و گفت: این مراسم به صورت متمرکز در حرم حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم اربعین به صورت متمرکز در حرم حضرت احمدبن موسی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نعمت‌الله طغی صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور اقشار مختلف مردم در دفتر مرکزی موسسه بنیاد فرهنگی انوار ولایت فارس برگزار شد، به مضامین بلند و رفیع قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین پیام این قیام، ندای همدلی و وحدت است که در قدم به قدم حرکت‌های امام حسین(ع) ملاحظه می‌شود.

وی افزود: امام حرکتی را که می‌بیند ضمن گفت‌وگو اقدام به دعوت به رستگاری و آزادگی می‌کند.

مدیر موسسه بنیاد فرهنگی انوار ولایت فارس اضافه کرد: امام حسین(ع) با قیام و از دست دادن جانش جلوی بزرگترین انحرافات که در سیره پیامبر(ص) و دین خدا ایجاد شده بود را گرفت.

وی با تاکید بر برگزاری مراسم اربعین حسینی در شیراز به صورت متمرکز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) گفت: با توجه به تعهد مردم شریف شیراز، شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی خواهیم بود.

مدیر موسسه بنیاد فرهنگی انوار ولایت فارس با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم عزاداری حسینی در تاسوعا و عاشورا توسط مردم شهیدپرور شیراز، این اقدام را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: مراسم اربعین حسینی در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) با محوریت مردم برگزار شود.

انتهای پیام/2448/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول