اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل موقوفات منطبق

بیش از 2.7 میلیارد ریال برای عزاداری محرم در گرگان هزینه شد

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان گفت: در دهه محرم امسال 2 میلیارد و762 میلیون ریال برای برگزاری مراسم عزاداری و اطعام سوگواران حسینی هزینه شد.

بیش از 2.7 میلیارد ریال برای عزاداری محرم در گرگان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان اظهار داشت: در بخش اطعام عزاداران تعداد 55 هزار و 450 غذای متبرک به صورت متمرکز در بقاع شاخص گرگان بین عزاداران توزیع شد.

وی از چاپ و نشر محصولات فرهنگی در سوگواره بصیرت عاشورایی خبر داد و تصریح کرد: 36 هزار بروشور و تراکت با محوریت تبیین اهداف قیام سیدالشهداء (ع) و بصیرت عاشورایی چاپ و توزیع شده است.

نصب 755 متر بنر با مضمون نماز و امر به معروف در 90 نقطه گرگان

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان خاطرنشان کرد: تعداد یک‎هزار جلد کتاب در همایش شیرخوارگان حسینی بین عزاداران توزیع شد.

سلیمانی‎فرد ابراز داشت: در راستای تبلیغات شهری و تبلیغات بصری 755 متر بنر با مضامین اطلاع‎رسانی برنامه‎ها، امر به معروف و نهی از منکر، نماز در سیره سیدالشهداء (ع) در 90 نقطه شهرستان گرگان و بقاع متبرکه طراحی و نصب شد.

وی از اهدای کتیبه، پرچم، شال عزا و ملزومات عزدارای به 110 هیئت مذهبی خبر داد و گفت: در دهه محرم تعداد 15 نمایشگاه در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان گرگان برپا شد.

شور حسینی زمینه‎ساز شعور حسینی و بصیرت عاشورایی است

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان برپایی سوگواره بصیرت عاشورایی را از لحاظ کمیت و کیفیت مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: برنامه‎ها به لحاظ کمیت و کیفیت نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است و تعداد مبلغان نیز در مقایسه با سال گذشته رشد 2 برابری را نشان می‎دهد.

سلیمانی‎فرد افزود: به راستی امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است و هر انسانی که خود را در معرض این کشتی قرار دهد، به فلاح و رستگاری خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه شور حسینی زمینه‎ساز شعور حسینی و بصیرت عاشورایی است، ابراز داشت: مردم جلوه‎های ارادت خویش را به خاندان عصمت و طهارت(ع) در اجتماعاتی نظیر همایش شیرخوارگان حسینی، تاسوعا و عاشورای حسینی به بهترین نحو نشان دادند.

انتهای پیام/83001/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول