اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

عزاداری امام حسین (ع) در کرمان با انسجام و نظم کامل برگزار شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: با همکاری هیئت‌داران، مسئولان، روحانیت و نیروی انتظامی کوچکترین مشکلی در مراسم‌ عزاداری امام حسین (ع) در استان کرمان نداشتیم.

عزاداری امام حسین (ع) در کرمان با انسجام و نظم کامل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به برپایی مراسم منسجم عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) در سطح استان اظهار داشت: عزاداری‌های دهه اول محرم سال جاری با برنامه‌ریزی منسجم و نظم کامل و رعایت تمام شئونات اسلامی در سرتاسر استان برگزار شد.

وی بیان داشت: با همکاری هیئت‌داران، مسئولان، روحانیت و نیروی انتظامی کوچکترین مشکلی در مراسم‌ عزاداری امام حسین (ع) در استان کرمان نداشتیم.

کمالی تصریح کرد: دشمنان ما برنامه‌ریزی کرده‌اند تا برنامه‌های شیعه و اسلام کم‌رنگ جلوه کند، اما این مراسم مذهبی و دینی هر روز با شور و شعور بیشتر در کشور اسلامی ایران برگزار می‌شود و نشانه ایمان راسخ ملت ایران است.

وی با اشاره به وجود فرقه‌های انحرافی افزود: فرقه‌های انحرافی با امکانات و شبکه‌های متعددی که در اختیار دارند به اسلام‌ستیزی می‌پردازند و باید مراقب آنها بود.

معاون استاندار کرمان گفت: استکبار جهانی گروه‌های مختلف از جمله سلفی‌ها، تکفیری‌ها، وهابیت، القاعده و ... را در سوریه جمع کرده‌اند تا به جنگ دولتی بروند که مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است.

کمالی همچنین با اشاره به فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در استان کرمان اظهار داشت: راه‌اندازی 186 مؤسسه قرآنی توسط اداره ارشاد شمال کرمان، 400 مؤسسه قرآنی شهری و روستایی توسط تبلیغات اسلامی و طرح‌هایی که توسط ارگان‌های مختلف ایجاد شده، شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به وجود 34 هزار حافظ قرآن کریم در کشورمان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب بحث 10 میلیونی حافظان قرآن کریم را مطرح کردند.

کمالی ابراز داشت: با وجود فعالیت‌های انجام شده، اما راه بسیار طولانی در زمینه فعالیت‌های قرآنی در پیش داریم.

انتهای پیام/80017/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول